Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Πως μπορεί να υπολογιστεί η επιτυχία ενός μεγάλου event σε μια πόλη; Η Λύση έρχεται από τη Δανία!

Pedestrian-BubbleTο «Ιερό Δισκοπότηρο» του Marketing είναι αναμφισβήτητα η μέτρηση και η αποτελεσματικότητα των ενεργειών που χρησιμοποιούνται σε κάθε καμπάνια.

Μια πόλη στην Δανία εν όψη των Χριστουγέννων διοργανώνει ένα μεγάλο εμπορικό event – και έχει μερικές ερωτήσεις (συγκεκριμένα ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών της πόλης):

  • Πως μπορεί να υπολογιστεί η επιτυχία ενός μεγάλου event σε μια πόλη;
  • Πως μπορούμε να γνωρίζουμε εάν το event αυτό έφερε χρήματα στην πόλη;
  • Πόσοι περισσότεροι άνθρωποι ήρθαν στην πόλη κατά την διάρκεια του event;

Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών της πόλης του Aalborg στην Δανία (Aalborg City Business Association), εν όψη του Χριστουγεννιάτικου event που διοργανώνει, είναι σε θέση να γνωρίζει.

Πώς; χρησιμοποιώντας μια τεχνολογία που βασίζεται σε ένα σύστημα WiFi αισθητήρων (Wi-Fi device-detecting sensors) – για την μέτρηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών της πόλης.

Αυτό που κάνανε είναι να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο (μέσα από ένα ειδικό σύστημα που ανέπτυξε η εταιρεία BlipTrack), την ροή των πεζών, τον χρόνο παραμονής τους σε διάφορα σημεία της πόλης, και διάφορα άλλα μοτίβα κίνησης.

Τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην συνέχεια από τον Σύνδεσμο Επιχειρηματιών του Aalborg για να δουν την επίδραση του event στην πόλη, τις εμπορικές δραστηριότητες των επισκεπτών, καθώς και δεκάδες άλλα χρήσιμα στοιχεία.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ.

Γιατί είναι σημαντικό;

Γιατί όπως είπε ο Δ/ντης του Aalborg City Business Association, «Εάν δεν μπορούμε να μετρήσουμε τoν αντίκτυπο των event, όπως η Χριστουγεννιάτικη αγορά, η οποία μας κόστισε πάνω από 1 εκατομμύριο DKK ($160,000 US), τότε το event δεν μπορεί να δικαιολογηθεί, και ίσως τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα κάπου αλλού».  

Αυτό είναι. Καλύτερα δεν θα μπορούσε να το είχε εξηγίσει.

Θα δούμε άραγε αυτή φιλοσοφία και στην χώρα μας; Και δεν αναφέρομαι στην τεχνολογία – την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν μπορεί κανείς να την σταματήσει – αναφέρομαι στον τρόπο σκέψης περί επιχειρηματικότητας και Μάρκετινγκ.

 

Συντάκτης

Vasilis Pappas

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *