Δουλέψτε μαζί μου.
Για εσάς που γνωρίζετε ότι το Email Marketing είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της δουλειάς σας αλλά δεν έχετε τον χρόνο ή δεν ξέρετε από που να ξεκινήσετε.
3 πράγματα που θα βρείτε στην Υπηρεσία E-commerce Email Marketing (EEM™ Program):
1. Στρατηγική Email Marketing
Οι περισσότεροι επικεντρώνονται στις τακτικές – οι πραγματικοί επαγγελματίες όμως επικεντρώνονται στις διαδικασίες και τα συστήματα. Στο “EEM™” ξεκινάμε από την διαμόρφωση της Στρατηγικής και των Στόχων σας!
2. Lead Generation
Το ΕΕΜ™ θα σας βοηθήσει να χτίσετε την “λίστα” των email σας από το μηδέν – ακόμα και εάν τώρα ξεκινάτε. Όσοι έχετε ήδη μια λίστα με email θα την αυξήσετε με μεγαλύτερη ταχύτητα! Σας δίνουμε όλα τα εργαλεία για να το πετύχετε ακολουθώντας πάντα την Κοινοτική Οδηγία GDPR.
3. Conversion
Πολλοί θεωρούν ότι επειδή στέλνουν τις “Προσφορές” της εβδομάδας “κάνουν” email marketing και θα πετύχουν πωλήσεις. Το αποτελεσματικό Email Marketing στηρίζεται στην συμπεριφορά των μελών σας ώστε τα μηνύματα σας να είναι όσο πιο “σχετικά” γίνεται στο αγοραστικό τους στάδιο. Στο ΕΕΜ™ δημιουργούμε μια ξεκάθαρη διαδρομή (email funnel) με αυτοματισμούς email και περιεχόμενο που “μετατρέπει”.
Μια Στρατηγική Email έχει αρχή – μέση – και τέλος. Δεν γίνεται τυχαία. Δεν είναι Email Marketing όταν απλά στέλνω σποραδικά κάποια email ή όταν θέλω να “πουλήσω” κάτι.
Χειριστείτε την Λίστα σας με σεβασμό (μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό).
Επειδή όλα τα παραπάνω δεν είναι εύκολα να τα χειριστεί κάποιος – εδώ έρχεται η βοήθεια μου και η Υπηρεσία ΕΕΜ™.
Υπάρχουν 2 Προγράμματα (ανάλογα τον βαθμό βοήθειας που θέλει κάποιος να πάρει).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #1
Για εσάς που θέλετε να βάλετε τις βάσεις του Email Marketing και να ξεκινήσετε με τον 1ο βασικό Αυτοματισμό. Το χρονοδιάγραμμα συνεργασίας είναι 8 εβδομάδες (2 μήνες).
Το πρόγραμμα θα δουλέψει ως εξής:
1-4 εβδομάδες
1. Θα ξεκινήσουμε με μια συνεδρία 1:1 για να βάλουμε τις βάσεις
Θα δούμε μαζί την υπάρχουσα κατάσταση σήμερα και θα θέσουμε τους ΣΤΟΧΟΥΣ του Email Marketing.
Θα συζητήσουμε για το Lead Magnet που θα επιλέξουμε (eBook, Κουπόνι, κλπ) και θα σας δώσω Οδηγίες πώς θα το κάνετε.
Θα συζητήσουμε για τη πλατφόρμα Email Marketing που ταιριάζει στις ανάγκες σας.
2. Set-up λογ/μου στην πλατφόρμα Email Marketing που θα επιλέξουμε – εφόσον διαθέτετε ήδη θα κάνω πλήρες check-up εάν όλα είναι σωστά και εάν όχι θα τα διορθώσω
Εφόσον τώρα ξεκινάτε θα κάνουμε εγγραφή στην πλατφόρμα Email Marketing που θα επιλέξουμε μαζί βάση των αναγκών σας και θα κάνω το πλήρες Set-up που απαιτείται για να δουλέψει σωστά.
Θα δημιουργηθούν οι κατάλληλες Λίστες και Φόρμες εγγραφών.
Εφόσον χρησιμοποιείτε ήδη μια πλατφόρμα Email Marketing θα ελέγξω αναλυτικά εάν όλα είναι σωστά στημένα (και πιθανούς αυτοματισμούς που έχετε) και θα σας προτείνω διορθώσεις.
3. Θα φτιάξω για εσάς τον ΑΡΧΙΚΟ Αυτοματισμό Email για όσους αφήνουν το email τους για 1η φορά
Δημιουργία αρχικού αυτοματισμού με 5 email για όσους κάνουν εγγραφή στην Λίστα σας (αφήνουν το email τους) για 1η φορά.
Σύνταξη των Email (το σημαντικότερο κομμάτι) και σχεδιασμός του εικαστικού κάθε email (με την συνεργασία σας).
Πρόκειται για μια συγκεκριμένη ακολουθία email που διαφοροποιείται από επιχείρηση-σε-επιχείρηση βάση της Στρατηγικής και των Στόχων που έχουμε θέσει.
Στόχος εδώ είναι να γίνουν πελάτες σας για 1η φορά. Για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να σας γνωρίσουν – να βρουν ενδιαφέρον στα προϊόντα σας – και μετά να αγοράσουν.
5-8 εβδομάδες
4. Δημιουργία Υποδομής στην Ιστοσελίδα σας για το Χτίσιμο της Λίστας σας με Pop-up παράθυρα, φόρμες και Landing Pages (GDPR Compliant)
Εδώ απαιτείται η στενή συνεργασία μου με τον Web-Developer της επιχείρησης σας.
Για να στηθεί η Υποδομή της “λήψης email” των επισκεπτών της σελίδας σας θα προτείνω πιθανές αλλαγές στην Ιστοσελίδα σας.
Θα φτιάξω τα μηνύματα Call-to-Action για τα Pop-up και την Landing Page (εφόσον θα έχουμε κάποια)
Θα γίνουν όλες οι ενέργειες ώστε να λαμβάνετε συγκατάθεση σύμφωνα με τον Κανονισμό GDPR
5. Δημιουργία ενός προτύπου Newsletter για να στέλνετε κάθε εβδομάδα στην λίστα σας
Θα φτιάξω για εσάς ένα πρότυπο Newsletter template για να στέλνετε κάθε εβδομάδα στην λίστα σας (ή όποτε εσείς θέλετε).
Θα σας δώσω οδηγίες για το τι μπορεί να περιέχει ένα Newsletter (όχι μόνο προϊόντα και προσφορές).
6. Εκπαίδευση στην πλατφόρμα Email Marketing που θα χρησιμοποιήσουμε
Πριν την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας θα παρέχω εκπαίδευση 1 ώρας στα άτομα που θα επιλέξετε να χειριστούν το Email Marketing στην συνέχεια.
Η εκπαίδευση θα αφορά την χρήση και διαχείριση της πλατφόρμας Email Marketing που θα χρησιμοποιήσουμε.
7. Τελικός έλεγχος και ολοκλήρωση project
Θα γίνει ένας πλήρης τελικός έλεγχος ότι όλα δουλεύουν σωστά.
Ολοκλήρωση συνεργασίας.
8. Παρακολούθηση από την πλευρά μου για 1 ακόμα μήνα
Μια σημαντική επιπλέον Υπηρεσία που θα παρέχω.
Μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας θα παρέχω παρακολούθηση του Project σας για έναν(1) ακόμα μήνα ώστε να διορθώσουμε τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν και να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές.
Το κόστος είναι 450€/μήνα (+ΦΠΑ)
Όπως ήδη ανέφερα το Πρόγραμμα αφορά την συνεργασία μας για 8 εβδομάδες (2 μήνες).
Στο τέλος των 8 εβδομάδων θα έχετε ένα πλήρες “σύστημα” Email Marketing σε εφαρμογή με έναν βασικό αυτοματισμό.
Η Συμβουλευτική απαιτεί δουλειά και αφοσίωση και από τις δυο πλευρές (πόσο μάλλον όταν συνδυάζεται και με υλοποίηση) και επειδή το βλέπω πολύ σοβαρά δεν μπορώ να αναλάβω πολλά project ταυτόχρονα.
Για τον λόγο αυτό ΔΕΝ θα γίνουν δεκτοί όλοι όσοι υποβάλλουν αίτηση.
Θα υπάρξει μια σύντομη αξιολόγηση.
Οπότε το 1ο στάδιο είναι να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να απαντήσετε σε μερικές απλές ερωτήσεις για την δουλειά σας (τι κάνετε, τι θέλετε να πετύχετε, κλπ.).
Αμέσως μετά – και εφόσον “ταιριάζουμε” μεταξύ μας και δω ότι μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτά που θέλετε – θα σας στείλω ένα νέο email ώστε να έχουμε μια σύντομη συζήτηση τηλεφωνικώς ή μέσω skype.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ #2
Το χρονοδιάγραμμα συνεργασίας για το πρόγραμμα αυτό είναι 12 εβδομάδες (3 μήνες).
Το Πρόγραμμα Συμβουλευτικής #1 είναι εξαιρετικό για το ΒΑΣΙΚΟ στήσιμο του Email Marketing και σας βάζει πολύ πιο μπροστά από τους περισσότερους ανταγωνιστές σας.
Αν θέλετε όμως πραγματικά να κερδίσετε το maximum από το e-Shop σας τότε θα πρέπει να επιλέξετε το Πρόγραμμα #2.
Και τι περιλαμβάνει το Πρόγραμμα #2;
Τα πάντα από το Πρόγραμμα #1 (και τα 8 σημεία) – και ΕΠΙΠΛΕΟΝ τα εξής:
3 επιπλέον Αυτοματισμούς για Conversion Optimization
Στο Πρόγραμμα #1 θα δημιουργηθεί ο ΒΑΣΙΚΟΣ αυτοματισμός email που θα “εισάγει” ουσιαστικά κάποιον στο e-Shop σας με σκοπό να γίνει πελάτης σας.
Όμως το μεγαλύτερο ποσοστό και πάλι ΔΕΝ θα γίνει πελάτης σας. Οι περισσότεροι θα συνεχίσουν στην καθημερινότητα τους (life happens).
Χρειάζεστε μερικούς ακόμα αυτοματισμούς email για να πετύχετε μεγαλύτερο Conversion (μετατροπές).
Συγκεκριμένα θα χρειαστείτε 3 ακόμα αυτοματισμούς.
Αυτούς τους “αυτοματισμούς” περιλαμβάνει επιπλέον το Πρόγραμμα #2.
Επιπλέον Αυτοματισμοί στο Πρόγραμμα #2:
1. Αυτοματισμός Abandoned Cart
To 60-70% των καταναλωτών που βάζει κάτι στο καλάθι του e-Shop σας – ΔΕΝ θα αγοράσει! Το ποσοστό αυτό είναι πολύ μεγάλο για να το αγνοήσετε.
ΣΤΟΧΟΣ του αυτοματισμού αυτού είναι ο καταναλωτής να επιστρέψει ξανά πίσω και να αγοράσει.
Με τον αυτοματισμό “Abandoned Cart” θα ετοιμάσουμε για εσάς μια σειρά από 3 email που θα λάβει κάποιος αυτόματα – όταν εγκαταλείψει το “καλάθι αγοράς” ώστε να επιστρέψει και να ολοκληρώσει την παραγγελία του.
Σε πρόσφατο πελάτη μου που χρησιμοποιήσαμε την τακτική αυτή – καταφέραμε και κάναμε το 20% των ανθρώπων που εγκατέλειψαν το καλάθι τους – να έρθουν πίσω ξανά και να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Αυτές είναι πωλήσεις που ποτέ ΔΕΝ θα υπήρχαν!
Ο συγκεκριμένος αυτοματισμός είναι αρκετά περίπλοκος για να στηθεί όμως δουλεύει εξαιρετικά και είναι κάτι που ενισχύει σημαντικά τις πωλήσεις κάθε e-Shop.
2. Αυτοματισμός “Πελάτη” (αφού αγοράσει για 1η φορά)
Tι θέλουμε να κάνει κάποιος που αγόρασε για 1η φορά;
Να έρθει και να αγοράσει ξανά βεβαίως.
ΣΤΟΧΟΣ λοιπόν του αυτοματισμού αυτού είναι να κάνει κάποιον που αγόρασε για 1η φορά – να έρθει και να αγοράσει για 2η φορά.
Στον αυτοματισμό αυτό θα ετοιμάσουμε για εσάς μια σειρά 3 νέων email με σκοπό να φέρουμε κάποιον ξανά στο e-Shop και να αγοράσει.
Πρόκειται για έναν σημαντικό αυτοματισμό που ενισχύει την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή, ζητάει αυτόματα Feedback και Review και δίνει κίνητρο να αγοράσει ξανά.
3. Αυτοματισμός “Clean List”
Σίγουρα ξοδέψατε χρόνο και χρήμα για να χτίσετε την λίστα σας και να φέρετε κόσμο να εγγραφεί στο Newsletter σας.
Επειδή όμως οι ζωές των ανθρώπων αλλάζουν, οι προτεραιότητες τους, οι επιθυμίες και οι στόχοι τους είναι διαφορετικοί απ’ ότι παλιότερα (συμβαίνει σε όλους μας και είναι απόλυτα φυσιολογικό) – ΔΕΝ ανοίγουν πλέον τα email σας και δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας.
Αυτό δεν πρέπει να το αμελήσετε γιατί ΔΕΝ είναι καλό για την “υγεία” της Λίστας σας. Δεν έχει κανένα νόημα να έχετε 10.000 email και τα μισά να είναι “ανενεργά”.
Σας κοστίζει να διατηρείτε email και εάν αρκετά από αυτά είναι “ανενεργά” σας ρίχνει τo engagement κάτι που οι πάροχοι email (gmail, yahoo, κλπ.) λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους όταν πρόκειται να παραδώσουν τα μηνύματα σας.
Θα πρέπει πάντα να διατηρείτε την Λίστα σας “καθαρή” και ενεργή.
ΣΤΟΧΟΣ αυτού του αυτοματισμού είναι να ενεργοποιηθεί κάποιος ξανά. Θα διαγράφει αυτόματα όσους ΔΕΝ άνοιξαν ή ΔΕΝ έκαναν click σε κάποιο email σας τους τελευταίους 4 μήνες.
Στον αυτοματισμό αυτό θα ετοιμάσουμε για εσάς μια σειρά με 3 email με σκοπό να κάνουμε κάποιον να ενεργοποιηθεί ξανά. Εάν δεν υπάρξει καμία ανταπόκριση θα διαγραφεί αυτόματα από τις λίστες σας.
Τον αυτοματισμό αυτό ελάχιστοι χρησιμοποιούν γιατί δεν έχουν καταλάβει την σημασία του – χάνοντας μια μεγάλη ευκαιρία να έχουν μια Λίστα πάντα ζωντανή και ενεργή (που σημαίνει περισσότερες πωλήσεις).
+EXTRA AUTOMATION – ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ:
Θα φτιάξουμε επίσης κάτι σημαντικό. Ένα ερωτηματολόγιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το κοινό σας περισσότερο (τι ψάχνει, προτιμήσεις, κλπ). Γνωρίζοντας τις προτιμήσεις του κοινού σας μπορείτε να κάνετε πολύ πιο στοχευμένο Marketing. Ο Αυτοματισμός αυτός θα έχει 2 email.
Επισημαίνω ότι – για να προχωρήσουμε στο Πρόγραμμα #2 είναι απαραίτητη η στενή συνεργασία μου με τον Web-Developer της εταιρείας σας.
Επίσης το Πρόγραμμα #2 αποτελεί ουσιαστικά αναβάθμιση του Προγράμματος #1 – δεν μπορεί να τρέξει μόνο του.
Χρονοδιάγραμμα: Για το Πρόγραμμα #2 – θα πρέπει να δουλέψουμε μαζί τουλάχιστον 12 εβδομάδες (3 μήνες) ώστε να μπουν όλα στην θέση τους και να τρέξουν σωστά.
Το κόστος είναι 550€/μήνα (+ΦΠΑ)
Στο τέλος του Προγράμματος θα έχετε έτοιμο ένα ολοκληρωμένο “σύστημα” Marketing (με 4 αυτοματισμούς email) που θα δημιουργεί νέους πελάτες και πωλήσεις.
Οπότε – Πατήστε εδώ καταρχήν και απαντήστε σε μερικές απλές ερωτήσεις για την δουλειά σας και για εσάς.
Αμέσως μετά – και εφόσον δω ότι μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτά που θέλετε – θα σας στείλω ένα νέο email ώστε να έχουμε μια σύντομη συζήτηση τηλεφωνικώς ή μέσω skype.
Εφόσον συμφωνήσουμε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε – θα συνεχίσουμε με το Πρόγραμμα όπως το περιέγραψα παραπάνω.
Ορισμένα Brands που έχω συνεργαστεί στο Email Marketing
Σχόλια ανθρώπων που έχουν συνεργαστεί μαζί μου:
Παρακολουθούσα το Βασίλη καιρό και είχα πειστεί ότι έχει δίκιο σε όσα υποστηρίζει για το email marketing. Όταν τελικά απευθύνθηκα σε αυτόν για να με βοηθήσει νόμιζα ότι ήξερα τι να περιμένω. Νόμιζα.Γιατί τελικά οι δυνατότητες είναι τόσο πολλές και τόσο καταλυτικές που ήδη από το πρώτο μας μάθημα, αναρωτιόμουν γιατί δεν τα ήξερα όλα αυτά και γιατί έχω χάσει τόσο χρόνο. Το email marketing έχει πράγματι πολλή δουλειά. Όμως ο Βασίλης εξηγεί εντελώς απλά όλα τα τεχνικά ζητήματα που σε προβληματίζουν (και σε φοβίζουν και σε απομακρύνουν ) και τελικά αυτό που σου μένει είναι να προωθήσεις εσύ την ουσία της δουλειάς σου.Είναι ένας νέος κόσμος που έχει πολύ ενδιαφέρον και που αποτελεί επένδυση για την επιχείρησή σου. Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν. Υπάρχουν όμως εργαλεία, που αν κάποιος σου δείξει πως δουλεύουν μπορείς να τα βάλεις να δουλεύουν για σένα. Γιατί ζούμε στο 2018 και όχι στο 1998.Ο Βασίλης είναι αυτός ο κάποιος που μπορεί να σου δείξει. Και είναι και υπομονετικός και συμπαθητικός. Τον συστήνω σε όποιον αγαπάει τη δουλειά του και έχει την υπομονή να την Ξαναστήσει σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα.
Τον Κ. Παππά τον συνάντησα πρώτη φορά σε ένα βίντεο στο youtube τυχαία. Το υλικό που έδινε απλόχερα ήταν πολύ ενδιαφέρον και έτσι αποφάσισα να τον ακολουθήσω πιο εντατικά. Αυτό που συνειδητοποίησα αρκετά γρήγορα ήταν ότι ο Βασίλης (ο ενικός αποκτήθηκε μετά από μια άψογη συνεργασία) ήξερε γιατί πράγμα μιλούσε. Η στιγμή που του ζήτησα την βοήθεια του δεν άργησε.
Τον Μάιο του 2017 ζήτησα από τον Βασίλη να οργανώσουμε ένα Bazaar επίπλων. Η ανταπόκριση του άμεση, η οργάνωσή του άψογη , η εκτέλεσή του αψεγάδιαστη.
Οι οδηγίες του σαφείς, κατανοητές και πάνω από όλα εκτελέσιμες από τον οποιοδήποτε. Σε οποιαδήποτε απορία μου ή πρόβλημα που είχα η λύση ερχόταν πολύ γρήγορα. Και έτσι το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο των προσδοκιών.
Το πιο σημαντικό για έμενα όμως ήταν άλλο. Από την πρώτη στιγμή ο Βασίλης μου έδινε συμβουλές και μου έκανε παρατηρήσεις για την γενική εικόνα της εταιρείας μου. Δεν τον ενδιέφερε να κάνει απλά την δουλειά που του ζητήθηκε, έδινε πολύ περισσότερα. Το μόνο σίγουρο ότι η συνεργασία μας θα επεκταθεί.
Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ για όλα.
Θωμάς Κύρου
Έκθεση επίπλων, Καστοριά
Ο Βασίλης για μας, είναι ένας απόλυτα επαγγελματίας με βαθιά γνώση και αγάπη του αντικειμένου που υπηρετεί. Ήταν πάντα πρόθυμος με ιδιαίτερη αγάπη και μεράκι να μας καθοδηγήσει σε όλους τους στόχους που βάλαμε.
Μας έδειξε με πάρα πολύ απλό και κατανοητό τρόπο όλα τα απαραίτητα και βασικά στοιχεία ενός σχεδίου marketing το οποίο εν συνεχεία το εφαρμόσαμε στην πράξη με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς.
Τώρα μετά από 1 χρόνο συνεργασίας θέλω να του πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύτιμη συνεργασία του και την καθοριστική συμβολή του. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του Βασίλη για όποιον θέλει πραγματικά να βελτιώσει την απόδοση της επιχείρησής του.
Θωμάς Κολιοθωμάς
Λογιστής – Φοροτεχνικός, EFM, POWER-TAX-TRAING, Αθήνα
Έχω μία μικρή επιχείρηση στην Αθήνα η οποία παρουσιάζει τεράστια προβλήματα επιβίωσης! Γνώρισα την εταιρεία “Επιχειρείν” μέσω facebook και παρακολουθούσα συχνά τις πληροφορίες που έστελνε μέσω των newsletters.
Φέτος αποφάσισα να συνεργαστώ με τον κύριο Παππά (για μένα είναι ο Βασίλης πλέον) μήπως και κάτι δεν έκανα σωστά στη διαχείριση της επιχείρησής μου. Μετά από 4 πολύ διαφωτιστικά meetings μέσω Skype που έκανα μαζί του κατάλαβα ότι όλες οι κινήσεις marketing που έκανα για την προώθηση του καταστήματός μου μέχρι τώρα ήταν τελείως άστοχες!
Όμως το πιο σημαντικό από αυτή την υπέροχη συνεργασία ήταν ότι με τις μεθόδους που μου υπέδειξε ο Βασίλης είδα πως υπάρχει φως στο τούνελ (ακόμα και εν μέσω οικονομικής κρίσης), αναπτερώθηκε η ψυχολογία μου και καθώς εφαρμόζω αυτά που μου πρότεινε βλέπω σταδιακά να ανακάμπτει η επιχείρησή μου!!
Τέλος, επειδή πολλές φορές σκεφτόμαστε κουτοπόνηρα τονίζω πως δεν με έχει βάλει ο Βασίλης να γράψω τα παραπάνω, αλλά η θέλησή μου να βοηθήσω κι εγώ με την σειρά μου τον όποιο επιχειρηματία περνάει δυσκολίες γιατί ξέρω πολύ καλά πώς νοιώθει!!
Επικοινωνήστε μαζί του να σας ενημερώσει. Πιστέψτε με θα είναι ότι καλύτερο έχετε κάνει για την επιχείρησή σας!
Αίας Σουγιουλτζής
Mariella Nails, Γλυκά Νερά, Αθήνα
Η συνεργασία με τον κ Παππά μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ για μια επιχείρηση, σε σημείο μάλιστα που αν δεν το αναπτύξεις, δεν το καλλιεργήσεις, δεν επενδύσεις χρόνο κυρίως και χρήμα σε αυτό, είσαι είτε βραχυπρόθεσμα είτε μακροπρόθεσμα χαμένος…
Από κει και πέρα από τις πιο σημαντικές πληροφορίες που κράτησα από την συνεργασία μας είναι ότι είναι απολύτως απαραίτητο και κυριαρχική ανάγκη για τη λειτουργία του καταστήματος να διατηρώ ΛΙΣΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ και να σκέφτομαι πάντα ότι τα λεφτά έρχονται μόνο με τον συνδυασμό αύξησης πελατών-αύξησης πωλήσεων-αύξησης συχνότητας πωλήσεων κι όχι μόνο με αύξηση μόνο ενός εκ των ως άνω. Επίσης, έχω μπει στην διαδικασία να βρω τον “μέσο” πελάτη μου, έτσι ώστε να προσαρμόσω και το μάρκετινγκ μου πάνω του. Μοναδική και υπερ-πολύτιμη η συνεργασία μας!
Φλοριάν Πενεραϊ
Beauty Institute, Παγκράτι, Αθήνα
Παρακολουθήσαμε εγώ και όλοι οι υπάλληλοι μου όλο το πακέτο των σεμιναρίων που οργάνωσε και μας παρουσίασε ο κ. Βασίλης Παππάς. Μετά από κάθε σεμινάριο κάναμε το δικό μας meeting προσπαθώντας να κατανοήσουμε και να εφαρμόσουμε όλα αυτά που είχαμε ακούσει. Πολλές φορές το είδαμε γενικό, πολλές φορές δεν το κατανοούσαμε πως είναι δυνατό να είναι απαραίτητο αυτό που μάθαμε στην επιχείρηση μας. Σήμερα 6 μήνες μετά θα λέγαμε ότι έχουμε εφαρμόσει πάρα πολλά από αυτά μου μάθαμε και αναγνωρίζουμε την αξία και όλων των υπόλοιπων που μας δίδαξε. Μας έχει βοηθήσει εξαιρετικά στην σωστή προβολή της επιχείρησης, στην προσέλκυση ιδιαίτερα των παλαιών αλλά και νέων πελατών, σήμερα είμαστε στη φάση που κτίζουμε την καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων μας στους χώρους της έκθεσης. Νομίζω ότι το σημαντικότερο και το πιο ωφέλιμο που μας προσέφερε είναι ότι δεν μας είπε κάτι μαγικό ή πρωτάκουστο, αλλά μας οργάνωσε και μας επέστησε την προσοχή για να κατανοήσουμε την αναγκαιότητα όλων αυτών, που λίγο πολύ ξέρουμε, αλλά όλοι μας δεν εφαρμόζουμε στις επιχειρήσεις μας.
Σε ευχαριστούμε Βασίλη.
Σαρρής Μιχάλης
Art Gallery, eshop-art.gr, Αθήνα
Βασίλη σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία που έχουμε μέχρι σήμερα και που σίγουρα θα συνεχίσουμε να έχουμε και στο μέλλον. Μας βοήθησες πολύ στη προβολή της εταιρίας μας και πραγματικά η συμβολή σου ήταν καθοριστική για την πρόοδο και την αύξηση των πωλήσεων μας! Συνιστώ ανεπιφύλακτα και σε άλλους επαγγελματίες να συνεργαστούν μαζί σου και το σίγουρο είναι ότι θα επωφεληθούν πολύ από τις γνώσεις σου και τη καθοδήγηση που θα τους δώσεις!
Στέλλα Βικτωράτου
Ασφαλιστικά γραφεία ΒΙΚΤΩΡΑΤΟΥ Α.Ε., Αθήνα
© Epixeirein.gr
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.