Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Marketing Consulting Program

 

 

 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ MARKETING

 

Οι περισσότεροι επαγγελματίες κατανοούν την μεγάλη ανάγκη να κάνουν Marketing στην δουλειά τους – όμως λίγοι προχωρούν!

Όσοι δοκιμάζουν να το κάνουν μόνοι τους δυσκολεύονται.

Δεν γνωρίζουν από που θα ξεκινήσουν

Έχουν έλλειψη σε τεχνικά ζητήματα διαδικτύου

Ξοδεύουν χρήματα σε ενέργειες και τακτικές Marketing που δεν τους αποδίδουν

Δεν βρίσκουν ποτέ τον χρόνο που χρειάζεται για να κάνουν ότι απαιτείται

Κυρίως όμως ΔΕΝ έχουν ξεκάθαρη την “διαδρομή” που πρέπει να ακολουθήσουν

Mε αποτέλεσμα στο τέλος να τα παρατάνε και αυτοί.

Το πρόβλημα είναι να βρεις κάποιον που θα σε καθοδηγήσει σωστά.

Να σε παροτρύνει να προχωρήσεις.

Να σου λέει τα καλά – και να σου λέει “OXI” εκεί που χρειάζεται.

Να σε κρατάει σε “εγρήγορση”.

Οι περισσότεροι που κάνουν τα πάντα μόνοι τους συνήθως έχουν από ελάχιστα έως καθόλου αποτελέσματα σπαταλώντας τον χρόνο και τα χρήματα τους. 

Αυτό δεν χρειάζεται να συμβεί και σε εσάς.

Για τον λόγο αυτό έφτιαξα ένα πρόγραμμα προσωπικής Συμβουλευτικής Marketing.

Το πρόγραμμα θα δουλέψει ως εξής:

1. Μια(1) φορά τον μήνα (τέλος κάθε μήνα) θα έχουμε ένα ραντεβού μέσω Skype διάρκειας 1,5 ώρας.

Κατά την διάρκεια της συνεδρίας θα εξετάζουμε κάθε σημείο που θέλετε να βελτιώσετε στην δουλειά σας και θα δουλεύουμε μαζί πάνω σε αυτό.

Έμφαση θα δώσουμε στο Online Marketing.

Ενδεικτικά αναφέρω (ανάλογα πάντα τις ανάγκες του καθενός) – θα μάθετε για παράδειγμα πώς θα στήσετε σωστά μια πλατφόρμα email marketing.

Πώς θα φτιάξετε την πρώτη σας ακολουθία autoresponder και πως θα στέλνετε email.

Θα δούμε μαζί ιδέες για “ηθικές δωροδοκίες” (Lead Magnets) και θα τις αξιολογούμε.

Θα σας βοηθήσω να χτίσετε την Λίστα των email σας.

Πώς θα χρησιμοποιήσετε το Facebook αποτελεσματικά και πως θα κάνετε διαφημίσεις (στην πράξη).

Θα σας βοηθήσω να φτιάξετε το “μήνυμα” σας το οποίο θα χρησιμοποιείτε γενικότερα στην επικοινωνία σας.

Πώς θα φέρετε επισκεψιμότητα στην σελίδα σας.

Θα σας δείξω τα “εργαλεία” που προσωπικά χρησιμοποιώ για να φτιάχνω Landing Pages, Φόρμες, διαγωνισμούς, ερωτηματολόγια, φωτογραφίες, διαφημίσεις, παρουσιάσεις, και πολλά άλλα

2. Video recording. Θα λαμβάνετε την συνεδρία σε video (mp4) ώστε να μελετάτε όσα συζητάμε.

3. Ενέργειες marketing. Στο τέλος κάθε συνάντησης θα έχετε ορισμένες ενέργειες που θα προγραμματίζουμε κάθε φορά και πρέπει να ολοκληρώνετε μέχρι την επόμενη συνάντηση μας. Μόνο έτσι θα έχει νόημα η συνεργασία μας. 

5. Check-up περιεχομένου. Κατά την διάρκεια του μήνα θα μου στέλνετε το υλικό που έχετε ετοιμάσει (πχ. μια διαφήμιση, ένα email που γράψατε, ένα άρθρο, κλπ) για να το αξιολογώ και να σας προτείνω διορθώσεις (σε λογικά πλαίσια 1-2 την εβδομάδα).

6. Εβδομαδιαίος έλεγχος (Check-in). Επειδή η εμπειρία έχει δείξει ότι εάν αφήσεις κάποιον χαλαρό – η δουλειά θα προχωρήσει αργά (ή και καθόλου) και επειδή αυτό δεν θέλω να συμβεί σε εσάς, κάθε Παρασκευή θα λαμβάνετε ένα email από εμένα για να ελέγξω πως προχωράτε με τις ενέργειες που έχουμε συμφωνήσει, και κυρίως για να σας κρατάω σε εγρήγορση (on-track).

7. Προτεραιότητα email. Συνήθως απαντάω στα email μου σε 2-3 ημέρες. Εδώ θα έχετε προτεραιότητα και θα έχετε την απάντηση σας εντός 24 ωρών (εκτός εάν κάτι χρειάζεται περισσότερο χρόνο οπότε και θα σας ενημερώσω).

 

Στο “πρόγραμμα” αυτό θέλω να διευκρινίσω ότι η υλοποίηση θα γίνει από την πλευρά σας και υπό την καθοδήγηση μου και στενή παρακολούθηση (με αξιολόγηση, ελέγχους και feedaback που θα σας στέλνω). 

Διαθέσιμες είναι μόλις 5 θέσεις.

Η Συμβουλευτική απαιτεί δουλειά και αφοσίωση και από τις δυο πλευρές και επειδή το βλέπω πολύ σοβαρά δεν μπορώ να αναλάβω περισσότερους (τουλάχιστον σε αυτή την φάση).

Το κόστος είναι 490€/μήνα +ΦΠΑ.

Ο ελάχιστος χρόνος παραμονής στο πρόγραμμα είναι 3 μήνες για να έχει κάποιο νόημα και να γίνει μια ελάχιστη δουλειά (με προτεινόμενο τους 6-12 μήνες). Μετά το πέρας των 3 μηνών σταματάτε όποτε εσείς επιθυμείτε.

Οι 5 πρώτοι που θα κάνουν εγγραφή – αυτοί θα προχωρήσουν μαζί μου.

Σημειώνω όμως ότι ΔΕΝ θα γίνουν δεκτοί όλοι όσοι υποβάλλουν αίτηση.

Θα υπάρξει μια σύντομη αξιολόγηση.

Οπότε το 1ο στάδιο είναι να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να απαντήσετε σε μερικές απλές ερωτήσεις για την δουλειά σας (τι κάνετε, τι θέλετε να πετύχετε, κλπ.).

Αμέσως μετά – και εφόσον “ταιριάζουμε” μεταξύ μας και δω ότι μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτά που θέλετε – θα σας στείλω ένα νέο email ώστε να κανονίσουμε το 1ο ραντεβού μας μέσω skype και να προχωρήσουμε. 

Αν θέλετε πραγματικά να “ξεκολλήσετε” – αυτό είναι ακριβώς που χρειάζεστε!

Update: Διαθέσιμες 5 2 θέσεις

ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ;

Εάν το παραπάνω Πρόγραμμα Συμβουλευτικής ΔΕΝ σας αρκεί και θέλετε περισσότερα πράγματα και μεγαλύτερη πρόσβαση σε όσα μπορώ να προσφέρω – μπορεί να γίνει αναβάθμιση στο Πρόγραμμα #2.

Και τι περιλαμβάνει το Πρόγραμμα #2;

Όλα τα παραπάνω και επιπλέον Υλοποίηση από την πλευρά μου αρκετών ενεργειών.

Στο Πρόγραμμα #1 (όλα όσα περιέγραψα παραπάνω) εξηγώ και δείχνω πρακτικά τι πρέπει να κάνετε και πώς θα το κάνετε, χωρίς όμως να προχωρήσω σε εφαρμογή και υλοποίηση.

Στο Πρόγραμμα #2 αναλαμβάνω προσωπικά αρκετές από τις ενέργειες που θα πούμε. 

Ποιές είναι αυτές οι ενέργειες;

Ότι αφορά τον σχεδιασμό και στήσιμο του Email Marketing το αναλαμβάνω πλήρως. Σχεδιάζουμε μαζί το Email Sales Funnel (την διαδρομή πώλησης) και αναλαμβάνω να το στήσω για εσάς (τους αυτοματισμούς που πρέπει να γίνουν, το στήσιμο της πλατφόρμας email, και την συγγραφή των email).

Διαθέσιμες γι’ αυτό το πακέτο Υπηρεσιών είναι μόλις 2 θέσεις.

Το κόστος είναι 850€/μήνα +ΦΠΑ.

Και εδώ ξανά, ο ελάχιστος χρόνος παραμονής είναι οι 3 μήνες (με προτεινόμενο τους 6-12 μήνες) και σταματάτε όποτε εσείς επιθυμείτε.

Για την προτεραιότητα ισχύουν όσα ανέφερα και παραπάνω στο Πρόγραμμα #1.

Update: Διαθέσιμες 2 1 θέση

Μερικά σχόλια ανθρώπων που έχουν συνεργαστεί μαζί μου:

Τον Κ. Παππά τον συνάντησα πρώτη φορά σε ένα βίντεο στο youtube τυχαία. Το υλικό που έδινε απλόχερα ήταν πολύ ενδιαφέρον και έτσι αποφάσισα να τον ακολουθήσω πιο εντατικά. Αυτό που συνειδητοποίησα αρκετά γρήγορα ήταν ότι ο Βασίλης (ο ενικός αποκτήθηκε μετά από μια άψογη συνεργασία) ήξερε γιατί πράγμα μιλούσε. Η στιγμή που του ζήτησα την βοήθεια του δεν άργησε.
Τον Μάιο του 2017 ζήτησα από τον Βασίλη να οργανώσουμε ένα Bazaar επίπλων. Η ανταπόκριση του άμεση, η οργάνωσή του άψογη , η εκτέλεσή του αψεγάδιαστη.
Οι οδηγίες του σαφείς, κατανοητές και πάνω από όλα εκτελέσιμες από τον οποιοδήποτε. Σε οποιαδήποτε απορία μου ή πρόβλημα που είχα η λύση ερχόταν πολύ γρήγορα. Και έτσι το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο των προσδοκιών.
Το πιο σημαντικό για έμενα όμως ήταν άλλο. Από την πρώτη στιγμή ο Βασίλης μου έδινε συμβουλές και μου έκανε παρατηρήσεις για την γενική εικόνα της εταιρείας μου. Δεν τον ενδιέφερε να κάνει απλά την δουλειά που του ζητήθηκε, έδινε πολύ περισσότερα. Το μόνο σίγουρο ότι η συνεργασία μας θα επεκταθεί.
Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ για όλα.

Θωμάς Κύρου
Έκθεση επίπλων, Καστοριά

Ο Βασίλης για μας, είναι ένας απόλυτα επαγγελματίας με βαθιά γνώση και αγάπη του αντικειμένου που υπηρετεί. Ήταν πάντα πρόθυμος με ιδιαίτερη αγάπη και μεράκι να μας καθοδηγήσει σε όλους τους στόχους που βάλαμε.
Μας έδειξε με πάρα πολύ απλό και κατανοητό τρόπο όλα τα απαραίτητα και βασικά στοιχεία ενός σχεδίου marketing το οποίο εν συνεχεία το εφαρμόσαμε στην πράξη με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς.
Τώρα μετά από 1 χρόνο συνεργασίας θέλω να του πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύτιμη συνεργασία του και την καθοριστική συμβολή του. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του Βασίλη για όποιον θέλει πραγματικά να βελτιώσει την απόδοση της επιχείρησής του.

Θωμάς Κολιοθωμάς
Λογιστής – Φοροτεχνικός, EFM, POWER-TAX-TRAING, Αθήνα

Έχω μία μικρή επιχείρηση στην Αθήνα η οποία παρουσιάζει τεράστια προβλήματα επιβίωσης! Γνώρισα την εταιρεία “Επιχειρείν” μέσω facebook το καλοκαίρι του 2011 και παρακολουθούσα συχνά τις πληροφορίες που έστελνε μέσω των newsletters.
Φέτος αποφάσισα να συνεργαστώ με τον κύριο Παππά (για μένα είναι ο Βασίλης πλέον) μήπως και κάτι δεν έκανα σωστά στη διαχείριση της επιχείρησής μου. Μετά από 4 πολύ διαφωτιστικά meetings μέσω Skype που έκανα μαζί του κατάλαβα ότι όλες οι κινήσεις marketing που έκανα για την προώθηση του καταστήματός μου μέχρι τώρα ήταν τελείως άστοχες!
Όμως το πιο σημαντικό από αυτή την υπέροχη συνεργασία ήταν ότι με τις μεθόδους που μου υπέδειξε ο Βασίλης είδα πως υπάρχει φως στο τούνελ (ακόμα και εν μέσω οικονομικής κρίσης), αναπτερώθηκε η ψυχολογία μου και καθώς εφαρμόζω αυτά που μου πρότεινε βλέπω σταδιακά να ανακάμπτει η επιχείρησή μου!!
Τέλος, επειδή πολλές φορές σκεφτόμαστε κουτοπόνηρα τονίζω πως δεν με έχει βάλει ο Βασίλης να γράψω τα παραπάνω, αλλά η θέλησή μου να βοηθήσω κι εγώ με την σειρά μου τον όποιο επιχειρηματία περνάει δυσκολίες γιατί ξέρω πολύ καλά πώς νοιώθει!!
Επικοινωνήστε μαζί του να σας ενημερώσει. Πιστέψτε με θα είναι ότι καλύτερο έχετε κάνει για την επιχείρησή σας!

Αίας Σουγιουλτζής
Mariella Nails, Γλυκά Νερά, Αθήνα

Η συνεργασία με τον κ Παππά μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ για μια επιχείρηση, σε σημείο μάλιστα που αν δεν το αναπτύξεις, δεν το καλλιεργήσεις, δεν επενδύσεις χρόνο κυρίως και χρήμα σε αυτό, είσαι είτε βραχυπρόθεσμα είτε μακροπρόθεσμα χαμένος…
Από κει και πέρα από τις πιο σημαντικές πληροφορίες που κράτησα από την συνεργασία μας είναι ότι είναι απολύτως απαραίτητο και κυριαρχική ανάγκη για τη λειτουργία του καταστήματος να διατηρώ ΛΙΣΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ και να σκέφτομαι πάντα ότι τα λεφτά έρχονται μόνο με τον συνδυασμό αύξησης πελατών-αύξησης πωλήσεων-αύξησης συχνότητας πωλήσεων κι όχι μόνο με αύξηση μόνο ενός εκ των ως άνω. Επίσης, έχω μπει στην διαδικασία να βρω τον “μέσο” πελάτη μου, έτσι ώστε να προσαρμόσω και το μάρκετινγκ μου πάνω του. Μοναδική και υπερ-πολύτιμη η συνεργασία μας!

Φλοριάν Πενεραϊ
Beauty Institute, Παγκράτι, Αθήνα

Παρακολουθήσαμε εγώ και όλοι οι υπάλληλοι μου όλο το πακέτο των σεμιναρίων που οργάνωσε και μας παρουσίασε ο κ. Βασίλης Παππάς. Μετά από κάθε σεμινάριο κάναμε το δικό μας meeting προσπαθώντας να κατανοήσουμε και να εφαρμόσουμε όλα αυτά που είχαμε ακούσει. Πολλές φορές το είδαμε γενικό, πολλές φορές δεν το κατανοούσαμε πως είναι δυνατό να είναι απαραίτητο αυτό που μάθαμε στην επιχείρηση μας. Σήμερα 6 μήνες μετά θα λέγαμε ότι έχουμε εφαρμόσει πάρα πολλά από αυτά μου μάθαμε και αναγνωρίζουμε την αξία και όλων των υπόλοιπων που μας δίδαξε. Μας έχει βοηθήσει εξαιρετικά στην σωστή προβολή της επιχείρησης, στην προσέλκυση ιδιαίτερα των παλαιών αλλά και νέων πελατών, σήμερα είμαστε στη φάση που κτίζουμε την καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων μας στους χώρους της έκθεσης. Νομίζω ότι το σημαντικότερο και το πιο ωφέλιμο που μας προσέφερε είναι ότι δεν μας είπε κάτι μαγικό ή πρωτάκουστο, αλλά μας οργάνωσε και μας επέστησε την προσοχή για να κατανοήσουμε την αναγκαιότητα όλων αυτών, που λίγο πολύ ξέρουμε, αλλά όλοι μας δεν εφαρμόζουμε στις επιχειρήσεις μας.
Σε ευχαριστούμε Βασίλη.

Σαρρής Μιχάλης
Art Gallery, eshop-art.gr, Αθήνα

Βασίλη σε ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία που έχουμε μέχρι σήμερα και που σίγουρα θα συνεχίσουμε να έχουμε και στο μέλλον. Μας βοήθησες πολύ στη προβολή της εταιρίας μας και πραγματικά η συμβολή σου ήταν καθοριστική για την πρόοδο και την αύξηση των πωλήσεων μας! Συνιστώ ανεπιφύλακτα και σε άλλους επαγγελματίες να συνεργαστούν μαζί σου και το σίγουρο είναι ότι θα επωφεληθούν πολύ από τις γνώσεις σου και τη καθοδήγηση που θα τους δώσεις!

Στέλλα Βικτωράτου
Ασφαλιστικά γραφεία ΒΙΚΤΩΡΑΤΟΥ Α.Ε., Αθήνα

© 2018 Epixeirein.gr

Essential SSL