ONLINE COURSE
Η πλήρης μεθοδολογία για να βελτιώσετε το Μάρκετινγκ, να αποκτήσετε σταθερή ροή εσόδων και τον έλεγχο στην δουλειά σας
Το Marketing έχει αλλάξει. Και αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε.
Αυτά που δούλευαν το 2015 τώρα δεν δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο.
Οι βασικές αρχές και κανόνες του μάρκετινγκ όμως - έχουν παραμείνει σταθεροί.
Η κάλυψη αναγκών, επιθυμιών, και η λύση προβλημάτων είναι στον πυρήνα του μάρκετινγκ. Αυτά δεν αλλάζουν.
Αυτό που άλλαξε είναι ο τρόπος που το μάρκετινγκ προσεγγίζει τα παραπάνω.
Το μάρκετινγκ έχει να κάνει με τους ανθρώπους – όχι με τα προϊόντα (κρατήστε το αυτό).
Θεωρώ ότι το μάρκετινγκ που δουλεύει σήμερα – είναι αυτό που δίνει το μεγαλύτερο βάρος στην δημιουργία “σχέσεων” – και όχι στον πελάτη για μια(1) φορά. Αυτό για εμένα είναι το “σύγχρονο μάρκετινγκ”.
Υπάρχουν 3 αδιαπραγμάτευτα συστατικά που το (σύγχρονο) Μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης εμπορίου πρέπει να περιέχει:
Τα συστατικά αυτά είναι ανεξάρτητα αλλά απόλυτα αλληλένδετα μεταξύ τους.
Κανένα ΔΕΝ μπορεί να λειτουργήσει από μόνο του. Λειτουργούν όλα μαζί – ως ένα ενιαίο σύστημα.
Αν αναρωτιέστε – όχι δεν ανακαλύπτω ξανά τον τροχό. Σπουδαίοι Μαρκετίστες έχουν αναφερθεί σε αυτά τα “συστατικά” πολύ πριν από εμένα.
Πάνω σε αυτά όμως έβαλα την δική μου πινελιά, την δική μου προσέγγιση και εμπειρία στο Μάρκετινγκ και προέκυψε αυτή η μεθοδολογία την οποία εφαρμόζω συστηματικά στην δουλειά μου και τους πελάτες μου.
Την ονομάζω μεθοδολογία Ο.ΔΜ.Α. (από τα αρχικά της κάθε λέξης).
Η ιδιαιτερότητα της (και η διαφορετικότητα της) σε σχέση με τον τρόπο που κάνουν μάρκετινγκ οι περισσότεροι σήμερα – είναι ότι εδώ, η “σταθερότητα” στις πωλήσεις και ο “έλεγχος” στην δουλειά μας επιτυγχάνεται ξεφεύγοντας από το παραδοσιακό γραμμικό funnel που όλοι ακολουθούν.
Τα 3 αυτά μέρη δεν είναι το ένα πίσω από το άλλο σε μια σειρά.
Αντίθετα, είναι σε μια “κυκλική επαναλαμβανόμενη διαδρομή” (Flywheel).
Στο παρακάτω σχήμα βλέπετε ακριβώς αυτό το σύστημα και τα 3 μέρη του.
Τα 3 αυτά μέρη και την αλληλεπίδραση μεταξύ τους θα αναλύσουμε στην εκπαίδευση.
Θα μάθετε:
Αυτά τα 3 μέρη είναι αλληλένδετα μεταξύ τους και λειτουργούν ως ένα "σύστημα".
Η εκπαίδευση αποτελείται από 2 μέρη των 2,5 ωρών (συνολικά 5 ώρες).
Η παράδοση των μαθημάτων γίνεται μέσα από video (video-on-demand).
Για να κάνετε την εγγραφή σας πατήστε το παρακάτω κουμπί.
Για να εφαρμόσετε την Μεθοδολογία που δείχνει η εκπαίδευση - Δεν χρειάζεται να είστε expert στο μάρκετινγκ ούτε προγραμματιστές υπολογιστών για να τα καταφέρετε.
Δεν θα πω ότι είναι εύκολα - όμως δεν είναι και ακατόρθωτα. Με την καθοδήγηση που θα πάρετε θα μπορέσετε να κάνετε πράξη την μεθοδολογία.
Οπότε εάν θέλετε να κάνετε Μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε σταθερότητα στα έσοδα σας και έλεγχο στην δουλειά σας πατήστε εδώ και ελάτε στην εκπαίδευση.
Βασίλης Παππάς
Epixeirein
Υ.Γ.1. Ετοιμάζω την εκπαίδευση εδώ και αρκετό καιρό. Όσα δείξω προέρχονται από την έρευνα και την εμπειρία μου στην πράξη. Όσοι έχετε παρακολουθήσει άλλες εκπαιδεύσεις μου στο παρελθόν γνωρίζετε τον τρόπο παρουσίασης που χρησιμοποιώ, τις πληροφορίες και γνώσεις που δίνω.
ΔΕΝ κρατάω τίποτα πίσω. Τίποτα κρυφό. Η συγκεκριμένη εκπαίδευση θα είναι μια από τις καλύτερες μου (όπως ήταν και των Υπηρεσιών) και θέλω πραγματικά να έρθετε γιατί ξέρω την βοήθεια που θα πάρετε.
Υ.Γ.2. Αυτή εδώ ΔΕΝ είναι μια εκπαίδευση που δείχνει τεχνικά πως θα φτιάξετε διαφημίσεις στο facebook, ή πως θα φτιάξετε ένα video για το Youtube, ή πως θα φτιάξετε το προφίλ σας στο tik-tok. Είναι μια εκπαίδευση “Στρατηγικής”. Από εκεί ξεκινάνε όλα. Τις τακτικές που σας ταιριάζουν θα τις βρείτε στη συνέχεια.
Παρακάτω ακολουθούν τα περιεχόμενα της εκπαίδευσης.
Τι θα καλύψουμε
Περιλαμβάνει 3 διαδικασίες:
Ο Στόχος εδώ είναι να τους τραβήξουμε την Προσοχή και το Ενδιαφέρον και να μάθουν για εμάς, το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Να μάθουν αρχικά για την ύπαρξη μας ώστε να τους Προσελκύσουμε στον "κόσμο" μας.
Περιλαμβάνει 3 διαδικασίες:
Ο Στόχος εδώ είναι να δημιουργήσουμε συνθήκες εμπιστοσύνης, ώστε να μετατρέψουμε αυτή την εμπιστοσύνη σε πωλήσεις. Εδώ γίνονται πελάτες μας. Θα δούμε πως γίνεται αυτό τόσο online όσο και offline στο κατάστημα. Εδώ θα μιλήσουμε και για πωλήσεις.
Περιλαμβάνει 2 διαδικασίες:
Ο Στόχος εδώ είναι να φτιάχνουμε διαρκώς "χαρούμενους πελάτες" και όχι απλά πελάτες, κρατώντας τους πιστούς και αυξάνοντας διαρκώς την "Αξία" τους. Θα δούμε τακτικές για να αυξήσουμε την μέση συναλλαγή και τακτικές για να αυξήσουμε την συχνότητα αγορών.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν εξαιρετικό! Δείχνει μια διαφορετική αντιμετώπιση ως προς την αντίληψη απόκτησης πελατών, στοχεύοντας στην μακροχρόνια διατήρηση τους! Απαραίτητη γνώση για όλους τους επιχειρηματίες όχι μόνο στις υπηρεσίες αλλά και στα προϊόντα! Μπορεί να εφαρμοστεί παντού γιατί εστιάζει στη νοοτροπία που χρειάζεται κάποιος για να προσελκύσει πελάτες και για να τους διατηρήσει! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Πολύ χρήσιμο υλικό και πολλές πληροφορίες που δεν τις συναντάς σε βιβλία! Και το βασικότερο από όλα; Δεν είναι απλά θεωρίες. Αυτές οι τακτικές εφαρμόζονται ήδη από κολοσσούς εταιρίες! Μπράβο Βασίλη σε ευχαριστούμε πολύ!
Σύμβουλος προσωπικής βελτίωσης
Μακράν η καλύτερη εκπαίδευση για στρατηγική marketing που έχω παρακολουθήσει. Αλλαγή κουλτούρας και mindset που διαφέρει πολύ από ότι κυκλοφορεί εκεί έξω. Έμαθα πως μπορείς να σχεδιάσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που βασίζεται σε 4 πυλώνες, χωρίς να αναλώνεσαι συνεχώς στο ράβε-ξήλωνε με τακτικές που από μόνες τους δεν επαρκούν ή δεν δουλεύουν. Έμαθα πως να κάνω τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να αποκτήσω χαρούμενους, άρα και πιστούς πελάτες. Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη!
pergamodo.com
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Βοηθάω ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να γίνουν καλύτεροι Μαρκετίστες! Να δημιουργήσουν την Στρατηγική και τα "συστήματα" στην επιχείρηση τους για μια συνεχή ροή πελατών και εσόδων. Εργάζομαι επαγγελματικά από το 2009 ως Σύμβουλος Marketing. Έχω συνεργαστεί με δεκάδες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα και σχεδόν σε όλους τους κλάδους. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό Πρόγραμμα συγκεντρώνει τόσο το θεωρητικό μου υπόβαθρο πάνω στο Marketing όσο και την εμπειρία μου στην πράξη πάνω σε πελάτες και project που έχω αναλάβει όλα αυτά τα χρόνια. Όσα δείχνω, είναι πράγματα που κάνω και εγώ ο ίδιος στην πράξη, δεν είναι θεωρίες. Εάν πραγματικά κατανοείτε την σημασία του Marketing στην ανάπτυξη της επιχείρησης σας, τότε αυτή η εκπαίδευση είναι για εσάς.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)
ΝΑΙ η εκπαίδευση θα γίνει Live σε 2 ημέρες. Την Δευτέρα 27/6 και Τρίτη 28/6, στις 20:00. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν ειδικό link συμμετοχής στην πλατφόρμα webinar που χρησιμοποιούμε.
ΝΑΙ η εκπαίδευση θα μαγνητοσκοπηθεί. Και οι 2 ημέρες. Μόλις ετοιμαστούν τα video recording θα ανέβουν στην περιοχή μελών όπου εκεί θα έχουν πρόσβαση όλοι οι συμμετέχοντες.
Ναι βεβαίως. Εφόσον ΔΕΝ μπορείτε να είστε στα live - μετά την παρακολούθηση των μαγνητοσκοπήσεων μπορείτε να στείλετε τις ερωτήσεις σας στο email μας info@epixeirein.gr και θα απαντάμε πίσω το συντομότερο δυνατό.
Στην τιμή ΔΕΝ προστίθεται ΦΠΑ. Και αυτό γιατί υπάρχει απαλλαγή ΦΠΑ για τον παράδοση εκπαιδευτικών σεμιναρίων (περ. Ιβ’ παρ. 1 του άρθρου 22 Κώδικα ΦΠΑ Ν. 2859/2000), στην οποία δραστηριοποιείται μεταξύ άλλων το γραφεί μας.
Απολύτως σεβαστό. Αν θέλετε όμως να πάτε την δουλειά σας ένα βήμα παραπέρα, θα χρειαστεί να κάνετε μια μικρή επένδυση. Αυτό αφορά την δουλειά σας - όχι την προσωπική σας απόλαυση! Η καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε - είναι στον εαυτό σας και στην επιχείρηση σας. Για να διευκολύνουμε υπάρχει δυνατότητα 2 δόσεων.
Αν και ο Στόχος είναι αυτός, ΔΕΝ μπορούμε να εγγυηθούμε κάτι τέτοιο. Δεν γνωρίζουμε την επιχείρηση σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ή εάν εφαρμόσετε όσα δείξουμε στην εκπαίδευση.
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή ερώτηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: info@epixeirein.gr (όλες τις ημέρες και ώρες) ή στο τηλ. 26650 21428 (10:00-14:00).
Θα βρείτε τους Όρους χρήσης της σελίδας μας και την πολιτική απορρήτου εδώ.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.