logo-epixeirein

Email Marketing: 9 ενέργειες για να ξεκινήσετε

Ένα mini-course που θα σας δείξει βήμα-προς-βήμα πώς θα ξεκινήσετε με το Email Marketing για να φέρετε νέους πελάτες και πωλήσεις


"Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell"

Seth Godin, Best selling author, Entrepreneur

Είσαστε από αυτούς που θεωρούν ότι το email marketing έχει πεθάνει;

Και ότι δεν το χρειαζόμαστε αφού έχουμε πλέον νέα κανάλια marketing όπως τα Social media, το facebook messenger και τους Influencer;

Μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε.

Αυτό το mini-course θα σας δείξει γιατί το email αποτελεί σήμερα ένα ισχυρό κανάλι digital marketing και πώς θα ξεκινήσετε να το χρησιμοποιείτε στην δουλειά σας, μέσα από 9 ενέργειες. Οι ενέργειες αυτές είναι:

  1. Εγγραφή σε μια πλατφόρμα Email Marketing
  2. Χτίστε μια Λίστα με email
  3. Ο “Αποστολέας” του email
  4. “Θέμα” και “Preview”
  5. Κάνουμε “Τμηματοποίηση” (segemntation)
  6. Φτιάχνουμε αυτοματισμούς email
  7. Email Behavioral marketing
  8. Re-targeting στα Social media
  9. Κρατάμε την Λίστα μας καθαρή

Καταρχήν - γιατί Email Marketing;

Αυτή την στιγμή ο οργανισμός Radicati υπολογίζει ότι υπάρχουν περισσότεροι από 4 δις χρήστες email και το νούμερο αυτό αναμένεται να φτάσει τους 4,371 δις χρήστες μέχρι το 2023.

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης – την ίδια στιγμή το facebook στην επίσημη σελίδα του, μας λέει ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τουλάχιστον κάποια από τις υπηρεσίες του (facebook, Instagram, Messenger, Whats-up), φτάνουν συνολικά τους 2,7 δις χρήστες.

Το Twitter έχει 330 εκατ. χρήστες και έχει σταθεροποιηθεί εκεί.

Αυτό που βλέπουμε είναι ότι ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν σήμερα το email είναι πολύ μεγάλο και αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια – ενώ είναι σίγουρα κατά πολύ μεγαλύτερο των social.

Κάτι επίσης εντυπωσιακό είναι τα μηνύματα που στέλνονται καθημερινά μέσω email. Στέλνονται 293 δις μηνύματα email κάθε ημέρα, ενώ μέχρι το 2023 το νούμερο αυτό θα ανέβει στα 347 δις (επαναλαμβάνω – κάθε ημέρα)!

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στατιστικό είναι αυτό της οργανικής απήχησης (όχι πληρωμένης)  στο facebook (πόσοι άνθρωποι δηλαδή θα δουν μια δημοσίευση μας).

Η πλατφόρμα του Buffer υπολογίζει ότι η μέση οργανική απήχηση κάποιου post στο facebook, είναι περίπου στο 6% του συνόλου των fan της σελίδας, ενώ μετά την ανακοίνωση του Mark Zuckerberg για την οργανική απήχηση (ότι θα μειωθεί περισσότερο), φαίνεται ότι πάμε ολοταχώς προς μια κατάσταση “Facebook Zero” όπως προέβλεψε εύστοχα η Oglivy στο διάσημο πλέον άρθρο της πριν μερικά χρόνια.

Συγκρίνοντας το νούμερο αυτό με τον μέσο όρο Open rate του email παγκόσμια, που είναι στο 20,81% (πόσοι άνθρωποι δηλαδή άνοιξαν και είδαν το email μας), βλέπουμε την διαφορά και την δυναμική του email.

Όταν στηρίζετε την στρατηγική σας μόνο στα Social είστε ευάλωτοι στις ορέξεις του Mark και του κάθε Mark.

Το Facebook και το Instagram δεν σας ανήκει – σας φιλοξενεί. Μην το ξεχνάτε αυτό.

Αν θέλετε να χτίσετε – χτίστε στο δικό σας οικόπεδο, όχι σε νοικιασμένο!

Μια λίστα με email είναι δική σας. Σας ανήκει.

Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά ακόμη με τους λόγους που χρειάζεται να αναπτύξετε το email marketing. Θεωρώ ότι με τα παραπάνω πήρατε μια ιδέα.

Όχι δεν είμαι από αυτούς που θα σας πουν να φύγετε από το facebook και τα Social, ούτε να σταματήσετε να συνεργάζεστε με Influencers. Το αντίθετο!

Όμως εάν ακόμα δεν έχετε συμπεριλάβει το email στην στρατηγική marketing της επιχείρησης σας, μην το καθυστερείτε – απλά κάντε το!

Παρακάτω θα δούμε 9 ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να κάνετε αποτελεσματικό email marketing.