Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Να διαφημιστώ ή όχι κατά την περίοδο του Covid19;

Να διαφημιστώ ή όχι κατά την περίοδο του Covid19;

Υπάρχει μεγάλη συζήτηση σήμερα για το αν είναι καλό να διαφημιστούμε αυτή την εποχή ή όχι. Αν πρέπει να σταματήσουμε τις καμπάνιες μας στα social media, στα email μας και πώς θα το πάρει ο κόσμος.

Τις πρώτες ημέρες της καραντίνας όλα τα brands τράβηξαν κυριολεκτικά χειρόφρενο. Κανείς δεν ήξερε πως να αντιδράσει σε  αυτή την κατάσταση. Οπότε η ασφαλέστερη λύση ήταν να κόψουν τα πάντα ..μέχρι νεοτέρας.

Προσωπικά επέλεξα να μην κόψω κάτι αλλά να τα προσαρμόσω. Έκοψα μόνο μια διαφήμιση από τις τέσσερις καμπάνιες που έτρεχα ή οποία ήταν λίγο πιο επιθετική στην πώληση.

Κράτησα όλες τις υπόλοιπες που αφορούσαν Lead generation και re-marketing με μικρές αλλαγές στο λεκτικό.

Με λίγα λόγια ΔΕΝ σταμάτησα τις διαφημίσεις μου. Τις προσάρμοσα.

Το ίδιο πρότεινα και στους πελάτες μου. Σχεδόν τους απαγόρευσα να κόψουν τελείως τις διαφημίσεις τους – ούτε όμως και να βγουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους σαν  μην συμβαίνει τίποτα.

Αυτό προτείνω και σε εσάς. Μην κόψετε τελείως τις διαφημίσεις σας γιατί έτσι θα «χαθείτε» από τα μάτια του κοινού σας – και δεν το θέλετε αυτό!

Το ξέρω ότι οι στιγμές είναι δύσκολες και που μυαλό για τέτοια – όμως πρέπει να το κάνετε.

Εάν έχετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που χρειάζεται κάποιος αυτή την στιγμή (κατηγορία: παυσίπονο), συνεχίστε τις διαφημίσεις σας προσαρμοσμένες όμως στο κλίμα της εποχής (το τελευταίο που θέλετε να ακούσετε είναι ότι εκμεταλλεύεστε την κατάσταση για να πουλήσετε).

Εάν έχετε κάποιο προϊόν όχι άμεσης ανάγκης (κατηγορία: βιταμίνη), αυτό που προτείνω είναι να υιοθετήσετε μια στρατηγική για Lead generation, δηλαδή χτίσιμο του κοινού σας, τις λίστας σας, και των σελίδων σας στα social.

Για πολλούς επαγγελματίες, μόλις τελειώσει όλο αυτό και μπούμε σε μια κανονικότητα, θα είναι σαν να πατάνε το Re-start στην δουλειά τους. Σαν να ξεκινούν από την αρχή.

Ο καταναλωτής θα αποκτήσει νέες αγοραστικές συνήθειες, θα έχει ιεραρχήσει διαφορετικά τις προτεραιότητες στην ζωή του και θα έχει «μετρήσει» πολύ κόσμο και επαγγελματίες.

Εάν λοιπόν χαθείτε εντελώς τώρα – και έρθετε μετά από 2-3 μήνες να πείτε «επ!, εδώ είμαι και εγώ – αγόρασε τώρα αυτό που προσφέρω», δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνει.

Θα το κάνει όμως πολύ πιο εύκολα όταν όλο αυτό το διάστημα σας έβλεπε (το brand σας), και είχατε μια καλή κουβέντα να πείτε.

Βασίλης Παππάς, Epixeirein

Συντάκτης

Vasilis Pappas

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL