Σε ένα πρόσφατο άρθρο του, το περιοδικό entrepreneur μας εξηγεί τι να κάνει κάποιος και τι να ΜΗΝ κάνει πριν αποφασίσει να ξεκινήσει την δική του μικρή επιχείρηση. Όπως αναφέρει το άρθρο, τις συμβουλές μας τις δίνει ο κος George Solomon, Διευθυντής στο Κέντρο Επιχειρηματικής Αριστείας στο George Washington University.
Τι να κάνετε:
- Κάντε το homework και την έρευνα σας.
- Πριν ξεκινήσετε θα πρέπει να είσαστε σίγουροι που “μπλέκετε” όσον αφορά τις χρηματικές σας υποχρεώσεις.
- Σκεφτείτε την αγορά ενός franchising.
- Διαλέξτε έναν κλάδο, προϊόν ή υπηρεσία για τα οποία γνωρίζετε κάτι.
- Ξεκινήστε την επιχείρηση σας και γίνετε οι καλλίτεροι σε αυτό που κάνετε!
- Αναπτύξετε σχέσεις με μια τράπεζα.
*τα παρακάτω είναι δικά μου tips:
- Κάντε την έρευνα σας, για την αγορά που θα κινηθείτε (δημογραφικά χαρακτηριστικά, μέγεθος αγοράς, κλπ.) και για τους ανταγωνιστές σας (αριθμός ανταγωνιστών, μερίδια αγοράς, κλπ.).
- Συνεχίστε την έρευνα: επιχειρήσεις του ίδιου κλάδου στην περιοχή που σας ενδιαφέρει πως τα πηγαίνουνε; Υπάρχουν κάποιοι που κλείσανε; Τι δεν πήγε καλά;
- Εάν αυτό που ξεκινάτε είναι κάτι καινούργιο, αναρωτηθείτε γιατί δεν το έχει ξεκινήσει κάποιος άλλος μέχρι τώρα; (ίσως απαιτεί πολλά χρήματα, ίσως δεν το σηκώνει η αγορά, κλπ.)
- Και συνεχίστε την έρευνα: είναι αρκετή αυτή η ζήτηση που υπάρχει ώστε να υποστηρίξει τη νέα σας επιχείρηση και να αξίζει τελικά τον κόπο;;
- Κάντε (υποχρεωτικά) ένα business plan.
- Βρείτε έναν καλό λογιστή και δικηγόρο για να συνεργαστείτε.
Τι να ΜΗΝ κάνετε:
- Μην βουτάτε πρώτα με το κεφάλι!
- Μην επενδύετε σε μια δουλειά που σας υπόσχεται άμεση απόσβεση του κεφαλαίου!
- Μην υπερεκτιμήσετε τις δυνατότητες σας, χρηματικά αλλά και σε αυτά που γνωρίζετε για την δουλειά.
- Μην μπαίνετε σε μια δουλειά που δεν γνωρίζετε τίποτε γι’ αυτήν, γιατί αλλιώς θα περάσετε τον χρόνο σας προσπαθώντας να την μάθετε!
- Μην ξεκινάτε μια δουλειά όταν είσαστε σε κατάσταση “πανικού”.
- Μην ξεκινάτε μια δουλειά για να βγάλετε λεφτά!
- Μην ξεκινάτε μια δουλειά όπου η στρατηγική είναι να προσφέρετε χαμηλές τιμές πουλώντας μεγάλες ποσότητες, γιατί δεν θα μπορέσετε να ανταγωνιστείτε. Ο τζίρος δεν σημαίνει κέρδη!
*και μερικά δικά μου tips:
- Μην ξεκινήσετε πουλώντας τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας – πουλήστε τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα του.
- Μην ξεκινάτε με πολύ χαμηλές τιμές για να μπείτε στην αγορά! Μετά θα είναι πολύ δύσκολο να ζητήσετε περισσότερα χρήματα για τις ίδιες υπηρεσίες!
- Μην σας φοβίζει ο ανταγωνισμός. Εσείς έχετε πάθος, όρεξη (και στρατηγική) για να κάνετε την επιχείρηση σας να ξεχωρίσει.
- Μην σας αποθαρρύνει η οικονομική κρίση (θα πρέπει όμως να την λάβετε σοβαρά υπόψη στον σχεδιασμό του πλάνου σας). Οι άνθρωποι πάντα θα θέλουν να αγοράσουν ρούχα, τρόφιμα, έπιπλα, να πάνε τα παιδιά τους φροντιστήριο, να αγοράσουν σπίτι και αυτοκίνητο!
Διαβάστε το πλήρες κείμενου του άρθρου εδώ.
Photo Credit: iStock_000003508418
Pingback: Για ποιους λόγους οι αγοράζουν οι άνθρωποι; - Επιχειρείν