Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας MESUP σε Ελλάδα και Κύπρο

mesupΣτο πλαίσιο του έργου Διασυνοριακή Καθοδήγηση για τη Δικτύωση & Ανάπτυξη Νέων Καινοτόμων Επιχειρήσεων – Mentoring Startups (MESUP) προκηρύσσεται ο Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας MESUP.

Ο Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας MESUP έχει σκοπό να προωθήσει έμπρακτα την επιχειρηματική κουλτούρα στην Κρήτη πρωτίστως αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα και τη Κύπρο. Ο Διαγωνισμός θα δώσει την ευκαιρία σε νέους ερευνητές, φοιτητές και ανθρώπους που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν νέες καινοτόμες επιχειρήσεις καθώς και σε νεοφυείς επιχειρήσεις. Θα δώσει επίσης τη δυνατότητα να καταρτιστούν σε θέματα σχετικά με την ίδρυση και λειτουργία νέων επιχειρήσεων, να δημιουργήσουν δίκτυα συνεργασιών και να ανταγωνιστούν με τις καινοτόμες ιδέες τους. Κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να λάβει μέρος αφού δηλώσει συμμετοχή ηλεκτρονικά και συμμετάσχει στην κατάρτιση μέσω της πλατφόρμας moodle.

Ο νικητής θα επιλεγεί από ειδική επιτροπή κριτών και θα ανακοινωθεί στο διαδίκτυο και σε σχετική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί πριν τέλος του έργου. Το βραβείο θα συνοδεύεται από αναμνηστικό πιστοποιητικό καθώς και έπαθλο:

Πρώτο Βραβείο: Κάλυψη Εξόδων Συμμετοχής σε Venture Forum Αξίας €2,000

Ο Διαγωνισμός συντονίζεται από επιτροπή αποτελούμενη από μέλη των εταίρων του έργου MESUP και θα διαρκέσει μέχρι τις 15 Απριλίου 2013.

Στόχοι Διαγωνισμού

Ο Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας MESUP έχει στόχο να:

·         Προωθήσει την κουλτούρα επιχειρηματικότητας στους νέους από τις περιοχές των εταίρων

·         Να δημιουργήσει ένα βήμα συνεργασίας για νέους ερευνητές, φοιτητές και ανθρώπους που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν νέες καινοτόμες επιχειρήσεις και να συνεισφέρει στην δημιουργία νέων καινοτόμων υπηρεσιών

·         Να δημιουργήσει συστάδα (cluster) νέων καινοτόμων επιχειρήσεων στις περιοχές των εταίρων

·         Να υποστηρίξει τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου προς όφελος των νέων καινοτόμων επιχειρήσεων.

Ο Διαγωνισμός θα υλοποιηθεί σε 2 στάδια

Στάδιο 1:

·         Η κατάθεση των επιχειρηματικών σχεδίων θα γίνεται on-line στην ιστοσελίδα του έργου. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να εγγράφονται στην ιστοσελίδα και στο Εργαλείο Κοινωνικής Δικτύωσης του έργου για να έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό.

·         Η Συντονιστική Επιτροπή είναι υπεύθυνη να αποστείλει τα επιχειρηματικά σχέδια στους κριτές

·         Οι κριτές αξιολογούν και βαθμολογούν τα επιχειρηματικά σχέδια και επιλέγουν τους semi-finalists (shortlist) με κριτήριο την ικανότητα ανάπτυξης επιτυχημένης επιχείρησης ή διάθεσης νέων καινοτόμων προϊόντων/υπηρεσιών στην αγορά. Λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την αξιολόγηση θα δοθούν στους κριτές από τους εταίρους του έργου.

Στάδιο 2:

·         Οι φιναλίστ θα προσκληθούν να ετοιμάσουν παρουσίαση 10 slides (pitch), να τη βιντεοσκοπήσουν υπό τη μορφή digital pitching και να ανεβάσουν το video και την παρουσίαση στην ιστοσελίδα του έργου.

·         Οι φιναλίστ θα αξιολογηθούν από τους κριτές στο Στάδιο 2. Η ομάδα ή το άτομο με την μεγαλύτερη βαθμολογία θα είναι νικητής.

·         Η νικήτρια ομάδα ή άτομο θα ανακοινωθεί σε ειδική εκδήλωση που θα οργανωθεί πριν το τέλος του έργου.

·         Στο πλαίσιο του Διαγωνισμού θα δημιουργηθεί ομάδα καθοδηγητών (μεντόρων) που θα αναλάβουν τις ομάδες που θα περάσουν στο Στάδιο 2

·         Οι μέντορες θα βοηθήσουν και θα καθοδηγήσουν τις ομάδες.

Κριτήρια επιλογής

Στην αξιολόγηση των Ε.Σ. οι κριτές θα επικεντρώνονται σε διάφορα σημεία που θα συμπεριλαμβάνουν τα ακόλουθα:

·         Η επιχειρηματική ευκαιρία που παρουσιάζεται είναι υψηλά ελκυστική και ρεαλιστική;

·         Η επιχειρηματική ιδέα προστατεύεται από τον ανταγωνισμό;

·         Υπάρχει επιχειρηματικό μοντέλο; Ποιο είναι αυτό;

·         Τι ποσό επένδυσης χρειάζεται για να υλοποιηθεί;

·         Οι προβλέψεις της αγοράς και οι οικονομικές προβλέψεις επιδεικνύουν ομάδα που κατέχει το χώρο;

·         Πόσος χρόνος χρειάζεται από το στάδιο που βρίσκεται η ιδέα στο να εισέρθει στην αγορά;

·         Μπορεί η ιδέα να αποκτήσει ηγετική θέση στην αγορά;

·         Η ομάδα έχει τεστάρει την ιδέα στην αγορά με κάποιο τρόπο;

·         Ποιος / ποιοι θα είναι οι πρώτοι πελάτες;

·         Η ομάδα είναι εστιασμένη στην αγορά στόχο της;

·         Η ομάδα έχει της απαραίτητες επικοινωνιακές δεξιότητες να παρουσιάσει μια ασυναγώνιστη ιστορία;

·         Τι ρόλο θα παίξει η ομάδα στην υλοποίηση της επιχειρηματικής ιδέας;

·         Η Ομάδα έχει ξεκάθαρο επενδυτικό πλάνο;

·         Το Ε.Σ. είναι ολοκληρωμένο και καλογραμμένο;

·         Τα μέλη της ομάδας είναι επικεντρωμένα στην προτεινόμενη ιδέα;

·         Πριμοδότηση νέων επιχειρήσεων

Λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την αξιολόγηση θα δοθούν στους κριτές από τους εταίρους του έργου, πριν τη διαδικασία αξιολόγησης.

Συντάκτης

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL