Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Ένα σημαντικό λάθος Marketing από τις Επιχειρήσεις και Ελεύθερους Επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών

Ένα σημαντικό λάθος Marketing από τις Επιχειρήσεις και Ελεύθερους Επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών

Για να μετατρέψετε έναν άγνωστο σε χαρούμενο πραγματικό πελάτη είναι μια διαδρομή με αρχή, μέση και τέλος, δεν γίνεται τυχαία.

Οι περισσότεροι όμως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών προσεγγίζουν την προώθηση της δουλειάς τους και την προσέλκυση νέων πελατών με λάθος τρόπο.

Αυτό που κάνουν είναι να εφαρμόζουν διάφορες “ωραίες ιδέες” Marketing που βρίσκουν στο Internet ή τους προτείνουν φίλοι και γνωστοί.

Θα πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι το πρόβλημα δεν είναι οι ιδέες.

Όλες οι ιδέες μπορούν να δουλέψουν – και όλες μπορούν να αποτύχουν!

Το πρόβλημα είναι ότι αποτελούν μεμονωμένες και αποσπασματικές κινήσεις!

Οι καλές ιδέες δεν είναι ποτέ αρκετές.

Το μυστικό για να κερδίσετε νέους πελάτες και η δουλειά σας να “πιάνει τόπο” είναι να δημιουργήστε ένα “πλαίσιο Marketing” μέσα στο οποίο θα εντάξετε τις “ιδέες” σας.

Όλη η φιλοσοφία στηρίζεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά και τρόπο σκέψης.

Την διαδρομή αυτή (με αρχή, μέση και τέλος) ανέλυσε ο σπουδαίος Μαρκετίστας Dov Gordon σε 3 ΣΤΑΔΙΑ (και 6 Βήματα) και ουσιαστικά απαντάει στην ερώτηση που έχει κάθε φορά ο πελάτης στο μυαλό του και μπορείτε να δείτε στο παρακάτω σχήμα.

marketing-paroxis-ypiresion-epixeirein-3-emotional-stages
Τα 3 Στάδια ενός πλαισίου Marketing για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών
 

Η 1η Ερώτηση που έχει κάποιος όταν δει το μήνυμα σας (σε διαφήμιση, στο Facebook, στο ραδιόφωνο, οπουδήποτε..) είναι: Αξίζει να δώσω την Προσοχή μου; Με ενδιαφέρει;

Κάντε τον υποψήφιο πελάτη να απαντήσει ΝΑΙ στην ερώτηση αυτή και έχετε ήδη κάνει ένα σημαντικό βήμα για να πετύχετε την πώληση.

Εάν δεν καταφέρετε να τραβήξετε την Προσοχή και το Ενδιαφέρον σε αυτό που πουλάτε τότε ο πελάτης θα στρέψει αλλού την Προσοχή του.

Τώρα όμως έχει μια νέα ερώτηση: Κάνεις αυτά που λες; Μπορώ να σε εμπιστευθώ; 

Αυτή είναι η επόμενη ερώτηση που έχει κάποιος αφού τραβήξουμε το ενδιαφέρον του.

Αυτόματα θα σκεφτεί εάν μπορεί να εμπιστευθεί εσάς για να του «παραδώσετε» την λύση.

Εάν στο μυαλό του ΔΕΝ δημιουργθεί ένα μεγάλο ΝΑΙ δεν πρόκειται να συνεχίσει παρακάτω. Όταν σκεφτεί “ωραία, αυτός εδώ κάνει αυτά που λέει” έχει μια νέα ερώτηση.

Ταιριάζει αυτή λύση σε εμένα; Τι μου προτείνεις (και πόσο κοστίζει);

Και αυτή είναι η 3η Ερώτηση που έχει σταδιακά κάποιος στο μυαλό του.

Εάν εδώ απαντήσει ΝΑΙ τότε συγχαρητήρια ..έχετε κερδίσει έναν νέο πελάτη!

Την διαδρομή αυτή των 3 ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ (και 6 Βημάτων) θα βρείτε πιο αναλυτικά στο παρακάτω eBook 12 σελίδων για το marketing παροχής υπηρεσιών.

Μάρκετινγκ ΥπηρεσιώνΚατεβάστε δωρεάν το eBook εδώ

Θα βρείτε την περιγραφή των 6 αυτών ΒΗΜΑΤΩΝ, ενώ στο τέλος παρουσιάζουμε ένα εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 3 ωρών πάνω στο marketing παροχής υπηρεσιών για όσους θέλουν να εμβαθύνουν ακόμα περισσότερο.

 

 
 
 
 

Συντάκτης

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL