Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Εναλλακτικές τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων SEO που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι σήμερα

Εναλλακτικές τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων SEO που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι σήμερα

Όλο και περισσότερες είναι οι επιχειρήσεις που επιλέγουν το SEO για να αποκτήσουν μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, ο υψηλός ανταγωνισμός, τα διαρκή updates, καθώς και ο περίπλοκος τρόπος που η Google αποφασίζει να εμφανίσει τα αποτελέσματα αναζήτησης, έχουν μπερδέψει πολλούς επιχειρηματίες ως προς την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του.

To Epixeirein.gr σε συνεργασία με την Gimagency.gr σας φέρνει αυτό το άρθρο όπου θα σας προτείνουμε εναλλακτικούς τρόπους προώθησης.

Η Gimagency.gr ειδικεύεται πάνω στη προώθηση ιστοσελίδων SEO, παρακολουθεί όλες τις τάσεις και εξελίξεις πάνω σε αυτό τον τομέα και βοηθά τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν την online παρουσία τους.

Η ομάδα των SEO experts, χάρη στην τεχνογνωσία, την εμπειρία, και τα χρήσιμα εργαλεία που διαθέτουν, γνωρίζουν μερικές εναλλακτικές τεχνικές SEO που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι σήμερα, οι οποίες μπορούν να κάνουν τη διαφορά στα οργανικά αποτελέσματα. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω ποιες μπορεί να είναι αυτές.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το SEO για μια επιχείρηση;

 

Αν είστε ιδιοκτήτες μιας επιχείρησης, γνωρίζετε ότι η αύξηση του visibility της επιχείρησης σας μπορεί να κάνει τη διαφορά στα νούμερα της επισκεψιμότητας της σελίδας, αλλά και των πωλήσεων. Οι περισσότεροι επισκέπτες κατά τη διάρκεια των online αναζητήσεων τους δεν μεταβαίνουν ποτέ στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό σημαίνει πως αν η σελίδα σας δεν έχει καλή κατάταξη, το κοινό σας δε θα σας προσέξει εύκολα.

Σε περίπτωση λοιπόν που θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, το SEO αποτελεί μια αρκετά σημαντική μέθοδο να πετύχετε τους στόχους σας. Ποιες είναι όμως οι καλύτερες τεχνικές για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό;

Δημοσίευση περιεχομένου όταν δεν το κάνουν οι ανταγωνιστές

 

Κι όμως, η άποψη ότι το περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα σημαντικό δεν είναι λανθασμένη. Το ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο ανανεώνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την άνοδο της κατάταξης μιας επιχείρησης. Ωστόσο,  για να θεωρηθεί ποιοτικό, θα πρέπει να απαντά σε όλα τα ερωτήματα χρηστών, να περιέχει χρήσιμα links, εικόνες, αλλά και βίντεο όπου είναι αυτό δυνατό.

Επιπλέον, μια ακόμη επιτυχημένη και αποτελεσματική κίνηση είναι η δημοσίευση περιεχομένου χρήσιμης πληροφορίας, η οποία λείπει από τους ανταγωνιστές. Η Google ανά λίγες μέρες κάνει crawl, δηλαδή “διαβάζει και ελέγχει” το περιεχόμενο αυτό, και αποφασίζει σε ποιον θα δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σε περίπτωση που προσφέρετε περισσότερα από τους ανταγωνιστές σας, γιατί να μην σας κατατάξει πιο ψηλά;

Χρήση LSI Keywords

 

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε πως τα Latent Semantic Intent Keywords (LSI keywords) είναι ιδιαίτερα σημαντικά στο Search Engine Optimization. Η χρήση παρόμοιων λέξεων κλειδιών στο κείμενο όχι μόνο ενισχύει την αναγνωσιμότητα του κειμένου, αλλά βοηθά και μια σελίδα να αποκτήσει καλύτερο ranking. Πώς; Η Google μπορεί πιο εύκολα να “διαβάσει” και να κατανοήσει τα βασικά και τα δευτερεύοντα θέματα που περικλείονται σε μια σελίδα. Μάλιστα, η χρήση των LSI λέξεων κλειδιών σε κάποιο μεσότιτλο (είτε με Η2, είτε με Η3) βοηθά στην οριοθέτηση τους στον κώδικα και την πιο εύκολη κατάταξη τους. Μπορεί η Google να έχει διαψεύσει τον όρο LSI με post στο twitter , στην πράξη όμως όσο περισσότερα παρεμφερή και χρήσιμα keywords υπάρχουν στο περιεχόμενο τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες να κάνει rank η σελίδα.

Βελτίωση του Page Experience

 

Ήδη γνωρίζουμε ότι η βελτιστοποίηση του ιστότοπου της σελίδας είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την καλή θέση μιας σελίδας. Όμως, η ζωή στον κόσμο του SEO κυλάει πολύ γρήγορα. Με την έλευση του BERT και του MUM, όλα τα σημάδια δείχνουν πως η Google επιθυμεί να δώσει μια πιο φιλική έκδοση προς το χρήστη. Με τη σειρά του αυτό σημαίνει πως λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η ταχύτητα μιας σελίδας, καθώς και γενικότερα η εμπειρία του χρήστη.

Μέχρι στιγμής, το αποτέλεσμα του καλού ή όχι Page Experience προκύπτει μέσα από Core Web Vitals, μια συγχώνευση μετρήσεων σχετικές με την εμπειρία του χρήστη. Οι μετρήσεις που περιλαμβάνει το Core Web Vitals αφορούν το διάστημα της φόρτωσης μιας σελίδας (Largest Contentful Paint), το οποίο δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 2,5 δευτερόλεπτα, την εύκολη αλληλεπίδραση (First Input Delay), της οποίας η μέτρηση δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, καθώς και την σταθερότητα μιας σελίδας (Cumulative Layout Shift), της οποίας το ιδανικό αποτέλεσμα είναι λιγότερο από 0.1.

Τέλος, σε ένα καλό page experience μιας σελίδας περιλαμβάνεται και το πόσο καλό είναι σε περίπτωση χρήσης κινητού (mobile usability). Η όλο και συχνότερη χρήση κινητού καθιστά την ανάγκη για μια σελίδα η οποία θα επιτρέπει την εύκολη χρήση από οποιαδήποτε κινητή συσκευή. Να είστε βέβαιοι πως η Google τέτοιες τροποποιήσεις θα τις εκτιμήσει.

Απόκτηση backlinks από απλές πηγές

 

Ένας από τους πιο παραδοσιακούς τρόπους link-building στρατηγικών είναι η απόκτηση backlinks από ποιοτικές πηγές. Ωστόσο, δεν είναι πάντοτε ξεκάθαρο ποιες πηγές θα λειτουργήσουν. Έτσι λοιπόν, μια λύση η οποία θα δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα δεν είναι άλλη από την εύρεση σελίδων οι οποίες έχουν ήδη παρόμοια θεματολογία με αυτή της σελίδας σας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πολλοί θα είναι οι publishers/bloggers κλπ  που θα συμφωνήσουν να έχουν περισσότερες πληροφορίες για τη σελίδα τους, και δε θα αρνηθούν να σας δώσουν το link που έχετε ανάγκη.

Ανανέωση περιεχομένου σε περίπτωση πτώσης των οργανικών αποτελεσμάτων

 

Σε περίπτωση που είχατε ανέβει στην κατάταξη για τα βασικά keywords αλλά έχετε αρχίσει να παρατηρείτε μια μικρή πτώση, μπορείτε απλώς να ανανεώσετε το content, να δώσετε νέες, ανανεωμένες πληροφορίες, και να κατακτήσετε εκ νέου την παλιά σας κατάταξη. Η Google αγαπά το νέο περιεχόμενο, και η τακτή ανανέωση του θα δώσει την κατάλληλη ώθηση στη σελίδα σας.

Στόχευση σε τοπικό επίπεδο με τις κατάλληλες Landing Pages and Listings

 

Ένα μεγάλο μέρος των αναζητήσεων περιλαμβάνει τοπικές αναζητήσεις. Στα αποτελέσματα αυτών των αναζητήσεων περιλαμβάνονται:

  • Τοπικά καταστήματα
  • Ωράρια λειτουργίας
  • Τηλεφωνικοί αριθμοί
  • Διευθύνσεις

Είναι αρκετά πιθανό ένας χρήστης που θα πραγματοποιήσει τοπικές αναζητήσεις, να επισκεφθεί καταστήματα ή υπηρεσίες κοντά στην περιοχή που βρίσκεται. Μερικοί τρόποι ώστε να ανέβει η κατάταξη μιας επιχείρησης στις τοπικές αναζητήσεις περιλαμβάνουν:

  • Έλεγχο των Directory Listings
  • Δημιουργία μεγαλύτερων listings χάρη στη χρήση Local Data Aggregator
  • Χρήση Google Business Profile

Για ποιους λόγους να επιλέξετε την GIM Agency;

Οι έμπειροι και καταρτισμένοι SEO experts δραστηριοποιούνται σε αυτό τον κλάδο που διαρκώς αλλάζει για περισσότερα από 10 χρόνια. Η εμπειρία αυτή τους δίνει το πλεονέκτημα να γνωρίζουν τις στρατηγικές οι οποίες λειτουργούν για κάθε κλάδο επιχείρησης, η χρήση των κατάλληλων εργαλείων τους επιτρέπει την σωστή παρατήρηση των εξελίξεων στον κλάδο. Επιπλέον, το έμπειρο τμήμα Copywriting δημιουργεί το κατάλληλο ποιοτικό περιεχόμενο, που διακρίνεται για τη συγγραφική του αξία.

Με την GIM Agency θα δείτε τις απαραίτητες αλλαγές στις οργανικές επισκέψεις της σελίδας σας, και κατά συνέπεια και τις πωλήσεις σας. Το άγχος για την κατάταξη στη Google θα αποτελέσει παρελθόν. Ανακαλύψτε περισσότερα για την GIM Agency και την προώθηση ιστοσελίδων SEO εδώ.

Συντάκτης

Business & Marketing Strategies to Grow your Business.

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL