Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Πως θα φτιάξετε μια ακολουθία 5 email για να μετατρέψετε τους συνδρομητές του Newsletter σας σε πελάτες

Πως θα φτιάξετε μια ακολουθία 5 email για να μετατρέψετε τους συνδρομητές του Newsletter σας σε πελάτες

Συντάκτης

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

7 Σχόλια

  1. Vasilis Pappas

    @Christos K. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Όπως ανέφερα και στο άρθρο αυτή η ακολουθία των 5 email αφορά περισσότερο υπηρεσίες και λιγότερο ecommerce. Και σίγουρα το επόμενο διάστημα έχω σκοπό να γράψω κάτι αντίστοιχο.

  2. Christos K.

    Βασίλη καλημέρα. Εξαιρετικό άρθρο.
    Από αυτά που διάβασα εγώ θεωρώ ότι καλύπτει περισσότερο τον τομέα της υπηρεσίες και όχι του eCommerce όπως αναφέρεις. Έχεις μήπως στα πλάνα να σου να γράψεις άρθρο για το τι ακριβώς διαφέρει στο eCommerce;

  3. Μανώλης Π.

    Εξαιρετικό άρθρο! Σήμερα ο καταναλωτής αποφασίζει για την αγορά του με πιο πολύπλοκο τρόπο απ’οτι ακόμα και στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν.Η πληροφόρηση που έχει, είναι πολύ περισσότερη και σαφώς πιο εύκολη λόγω του διαδικτύου.Η επιλογή του θα βασιστεί τελικά σε κάποιες κρίσιμες λεπτομέρειες.Μέσω της ακολουθίας e-mail που θα λάβει,έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει προσεκτικά και με ουσιαστικό τρόπο αν θε επιλέξει τον συγκεκριμένο ή άλλο συνεργάτη δεδομένου οτι αυτός του δίνει πολύτιμα στοιχεία πληροφόρησης και κατ’επέκταση αξιολόγησης.Και είναι βέβαιο οτι αυτή τη δυνατότητα δεν θα του τη δώσουν πολλοί ανταγωνιστές του.Χρειάζεται δε να θυμόμαστε με ποιό τρόπο “χτίζονται” οι ουσιαστικές σχέσεις εμπιστοσύνης και στην πραγματική ζωή.Εδώ είναι η μεγάλη αξία της ακολουθίας e-mail.

  4. Vasilis Pappas

    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια @Παναγιώτη Γ. και @Γιώργος022. Προσπαθώ να δώσω όσο πιο πρακτικές ιδέες γίνεται χωρίς πολλές θεωρίες.

    @Γεωργία τα δικά μου στατιστικά δεν δείχνουν κάτι τέτοιο. Και τα διαβάζουν και το χρησιμοποιούν ως μέσο για να επικοινωνήσουν αλλά να ενημερωθούν. Θα σημειώσω όμως ότι εξαρτάται τον κλάδο. Σε κάποιους κλάδους πιθανόν να μην δουλεύει τόσο καλά όσο σε κάποιους άλλους το οποίο το αναφέρω στο άρθρο. Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα να δοκιμάσεις την προσέγγιση που προτείνω.

  5. Γιωργος 022

    ειστε πολυ καλοι νομιζω οτι με βοηθησε αρκετα.

  6. Γεωργία

    Πολύ καλό…αν και νομίζω πως οι περισσότεροι που έχουν email στην Ελλάδα αργούν πολύ να δουν τα μηνύματα τους και δεν το χρησιμοποιούν ως μέσο ενημέρωσης.

  7. Παναγιώτης Γ.

    Εξαιρετικό άρθο. !!!!! Όπως όλα του Epixeirein.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL