Προσωπικά τα έκανα μέχρι να καταλάβω τι έπρεπε να αλλάξω.
Τα λάθη αυτά κάνουν οι περισσότεροι επαγγελματίες online, είτε έχουν e-shop είτε μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση τους.
Διορθώνοντας τα λάθη αυτά θα έχετε μια εντελώς νέα παρουσία στο Internet και μια Ιστοσελίδα που “δουλεύει”!
ΛΑΘΟΣ #1
Το Νο1 Λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι δεν κάνουν καθόλου Μάρκετινγκ (ή κάνουν ελάχιστο). Μπορεί να σας ακούγετε απλό ή και αυτονόητο όμως πιστέψτε με δεν είναι!
Το να έχετε την καλύτερη και πιο design-άτη σελίδα του κόσμου δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν ξέρει κανείς ότι υπάρχει!
Καθημερινά ανεβαίνουν on-line περισσότερες από 140.000 νέες σελίδες. Που είναι αυτές και ποιος τις βλέπει;
Εάν δεν θέλετε να χαθείτε στο αχανές του κυβερονοχώρου θα πρέπει να κάνετε Μάρκετινγκ στην σελίδα σας!
Ο ανταγωνισμός online είναι σκληρός και δεν μπορείτε να αφήσετε στην τύχη (ή στην Google) την επισκεψιμότητα της σελίδας σας.
Το Μάρκετινγκ όμως που θα κάνετε θα πρέπει να είναι σχεδιασμένο βάση Στρατηγικής και όχι αποσπασματικό. Και αυτό μας φέρνει στο 2ο Λάθος.
ΛΑΘΟΣ #2
Το Νο2 Λάθος που κάνουν οι περισσότεροι ονομάζεται 1-STEP-ΜARKETING. Χρησιμοποιούν δηλαδή τακτικές & ενέργειες ΕΝΟΣ ΒΗΜΑΤΟΣ.
Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι οι Διαφημίσεις, banners, emails, και η ίδια η Ιστοσελίδα σας, προσπαθούν να πουλήσουν Προϊόντα & Υπηρεσίες – αμέσως – αυτή τη στιγμή στον επισκέπτη που έρχεται για πρώτη φορά!
Αυτό ονομάζεται ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-1-ΒΗΜΑΤΟΣ γιατί ο Στόχος τους είναι να “πείσουν” τον Υποψήφιο Πελάτη να πάει κατευθείαν από την διαφήμιση – να αγοράσει το προϊόν σας – ΣΕ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ!
Δεν δουλεύει έτσι, δυστυχώς! Και εάν συμβαίνει, δεν συμβαίνει συχνά.
Όταν προσπαθείτε να πουλήσετε το προϊόν σας σε κάποιον που ΔΕΝ σας ξέρει, ΔΕΝ γνωρίζει την αξία των προϊόντων και υπηρεσιών σας και ΔΕΝ σας εμπιστεύεται , ΔΕΝ θα αγοράσει (τόσο απλά).
Βεβαίως, η “χρονική απόσταση” από την αναγνώριση του προβλήματος και την έρευνα για λύση online μέχρι την πραγματική αγορά του προϊόντος, ποικίλει ανάλογα με το προϊόν. Για παράδειγμα, εάν θέλω να αγοράσω σπίτι μπορεί να μου πάρει 2 χρόνια. Εάν όμως θέλω να αγοράσω τραπέζι για τον κήπο θα μου πάρει 1-2 εβδομάδες.
Κανείς δεν θα αγοράσει εάν δεν θέλει κάτι “Τώρα” (θα πρέπει να είναι πραγματικά επείγον) ούτε θα αγοράσει με την “Πρώτη Φορά”.
Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν για να διορθώσετε αυτά τα λάθη;
Πως θα μετατρέψετε τους άγνωστους επισκέπτες της σελίδας σας σε ενδιαφερόμενους πραγματικούς πελάτες;
Προτείνουμε τα 3 παρακάτω βήματα που χρησιμοποιούμε στο Epixeirein και μπορεί ο καθένας να ακολουθήσει.
- Το 1ο ΒΗΜΑ της Στρατηγικής μας είναι να προσελκύσουμε όλους του πιθανούς πελάτες μας στην σελίδα μας. Βεβαίως αυτό δεν αρκεί – όμως είναι το πρώτο (σημαντικό) βήμα. Μερικοί τρόποι είναι: Google Adwords, Facebook Ads, Banner Ads, Guest posting, Social media, κ.α.
- Το 2ο ΒΗΜΑ της Στρατηγικής μας είναι να “μετατρέψουμε” αυτούς τους επισκέπτες σε “Υποψήφιους πελάτες”. Πως; Προσελκύοντας τους σε μια βάση δεδομένων συλλέγοντας τα στοιχεία τους και κυρίως το email τους. Δείτε αναλυτικά την τεχνική εδώ.
- Το 3ο ΒΗΜΑ της Στρατηγικής μας είναι να δημιουργήσουμε μια σχέση μεταξύ μας. Στο στάδιο αυτό παρέχουμε σε τακτική βάση follow-up με χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο, ώστε τελικά οι άνθρωποι να μας εμπιστευθούν, να βρουν ενδιαφέρον σε αυτό που κάνουμε και να γίνουν πελάτες μας. Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές. Στόχος μας είναι η δημιουργία “σχέσης” με τους πελάτες μας και όχι μόνο η πώληση.
Μπορεί τα παραπάνω Βήματα να φαίνονται απλά – όμως για να γίνουν σωστά δεν είναι καθόλου εύκολο!
Ακoλουθώντας την παραπάνω Στρατηγική δεν θα χρειαστεί ποτέ να “παρακαλέσετε” για πωλήσεις. Οι άνθρωποι στην λίστα σας θα ζητήσουν μόνοι τους να γίνουν πελάτες σας!