Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Το SEO από την πλευρά του marketing

Το SEO από την πλευρά του marketing

Όταν μιλάμε για SEO (Search Engine Optimasation), εννοούμε όλες οι ενέργειες που χρειάζεται να κάνουμε για να εμφανίζεται η σελίδα μας πιο ψηλά στις μηχανές αναζήτησης (ο πιο απλός ορισμός που μπορώ να δώσω).

Εδώ θα δώσω την προσέγγιση μου ως Μαρκετίστας. 

Καταρχήν πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Όταν κάποιος μπαίνει σε μια μηχανή αναζήτησης για να ψάξει κάτι – στη Google δηλαδή – τι περιμένει να δει στα αποτελέσματα;

Αυτό είναι ένα σημείο «κλειδί» που πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή.

Δεν είναι όλα τα “searches” ίδια, ούτε έχουν την ίδια βαρύτητα. Δεν μπαίνουν όλοι οι άνθρωποι για να ψάξουν κάτι με την ίδια πρόθεση ενδιαφέροντος ή αγοράς.

 

Είναι 4 οι βασικοί τύποι αποτελεσμάτων “πρόθεσης αναζήτησης”.

  1. Καταρχήν ψάχνουμε κάτι για να ενημερωθούμε. Είναι το Informational intent όπως ονομάζουμε. Πρόθεση δηλαδή ενημέρωσης. Για παράδειγμα «πως εκπαιδεύω μια γάτα», «έξυπνες ιδέες marketing», κλπ.
  2. Μετά έχουμε το ψάξιμο ενός συγκεκριμένου web-site. Το ονομάζουμε Navigational intent. Για παράδειγμα, Facebook, σύνδεση Airbnb, online πληρωμή ΔΕΗ, κλπ.
  3. Έχουμε επίσης το κλασικό ψάξιμο για να κάνουμε μια συναλλαγή με πρόθεση αγοράς. Transactional intent. Εδώ είναι η άμεση αναζήτηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας προς αγορά. Για παράδειγμα, «ορειβατικά παπούτσια», «smart watch» ή «υπηρεσίες μάρκετινγκ», κ.λπ.
  4. Και έχουμε και την «εμπορική έρευνα». Commercial investigation. Όπου εδώ αναζητούμε για το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία. Για παράδειγμα, «τα καλύτερα drone έως 200 ευρώ», «καλύτερο λογισμικό crm”, η «καλύτερο wordpress plug-in για landing pages», κλπ.

Αυτές είναι οι 4 βασικές κατηγορίες «ψαξίματος».

Τι σημαίνει αυτό για εσάς και τι μπορείτε να κάνετε;

Βρείτε τα top-10 αποτελέσματα που εμφανίζονται στη Google για τις λέξεις-κλειδιά ή φράσεις που σας ενδιαφέρουν και εσάς και έχουν να κάνουν βεβαίως με την σελίδα και τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας.

Δοκιμάστε το. Μπείτε τώρα να το κάνετε!

Σκεφτείτε – τι θα γράψει στη Google κάποιος που ψάχνει για προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τις δικές σας; Αυτόν τον τρόπο σκέψης εννοώ.

Θα προσδιορίσετε έτσι την «Πρόθεση» ψαξίματος του χρήστη.

Τι κάνετε μετά;

Έρχεστε στην ιστοσελίδα σας και δημιουργείτε τον «σωστό τύπο» ποιοτικού περιεχομένου – άρθρα, video, eGuides, reviews, product pages, κλπ. (σαν αυτά που εμφανίστηκαν στις πρώτες 10 θέσεις).

Έχει δουλειά το ξέρω όμως τίποτα δεν είναι εύκολο.

Αν θέλετε να εμφανιστείτε οργανικά στην 1η σελίδα της Google θα χρειαστεί να έχετε το ανάλογο «ποιοτικό» περιεχόμενο που ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι πελάτες σας.

 

Συντάκτης

Vasilis Pappas

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL