Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

5 τρόποι για να ενισχύσετε το Marketing και την θέση του brand σας στο Twitter

5 τρόποι για να ενισχύσετε το Marketing και την θέση του brand σας στο Twitter

Eίναι κοινό μυστικό πως τα social media είναι αυτό που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ως το μαύρο φόρεμα ή το γαλάζιο πουκάμισο (αντιστοίχως για γυναίκες και άντρες) του marketing.

Δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη ντουλάπα, αν δεν τα έχεις και αν δεν τα χρησιμοποιείς σωστά. To brand σου θα χαθεί στο θορυβώδες και δύσκολο digital περιβάλλον.

Το Τwitter με την σαρωτική διάδοση των Facebook και Instagram, έπρεπε να επαναπροσαρμοστεί σε επίπεδο development και περιβάλλοντος προκειμένου να μη χαθεί στην ψηφιακή λήθη – και ώς τώρα τα έχει καταφέρει.

Παρά τον σκληρό ανταγωνισμό και τις πολλές αλλαγές στην διοίκηση της εταιρείας, είναι ακόμα μια υπολογίσιμη δύναμη για τις εταιρείες που θέλουν να προβληθούν στα κοινωνικά δίκτυα – ειδικότερα που τώρα μπορεί κάποιο brand να κάνει διαφήμιση προωθώντας τις δημοσιεύσεις του (στην λογική του Facebook).

Το Twitter στην Ελλάδα σύμφωνα με το Trending αριθμεί περίπου 512.500 χρήστες και μπορεί σίγουρα να αποτελέσει ένα δυναμικό κοινό για την ενίσχυση των προϊόντων, υπηρεσιών και του ίδιου του brand σας.

Παρακάτω θα βρείτε 5 τρόπους που θα βοηθήσουν όσους τώρα ξεκινούν (ή θέλουν να ξεκινήσουν) με τα σωστά βήματα – ενώ όσοι το χρησιμοποιείτε ήδη θα βελτιώσετε την παρουσία σας.

Δείτε παρακάτω πέντε τρόπους που μπορείτε να πετύχετε μια ουσιαστική παρουσία στο Twitter.

1. Οργανώστε σωστά το προφίλ σας

twitter-dimensions

  • [1] @Username
    Το username είναι μοναδικό για κάθε χρήστη και προσδιορίζει το κάθε άτομο ή brand στο twitter. Μπορεί να είναι μέχρι 15 χαρακτήρες.
  • [2] Η εικόνα του προφίλ σας
    Όπως σε όλα τα social media έτσι και στο twitter εδώ βάζουμε μια photo μας εάν εκπροσωπούμε τον εαυτό μας ή το Logo μας ένα εκπροσωπούμε το brand μας. Η εικόνα αυτή θα συνοδεύει κάθε tweet που κάνετε οπότε προσέξτε να φαίνεται σωστά και σε μικρό μέγεθος. Η διάσταση της photo ιδανικά θα πρέπει να είναι 400×400 (εμφανίζεται 200×200).
  • [3] Μίνι βιογραφικό (bio)
    Εδώ γράφετε μέσα σε 160 χαρακτήρες τι κάνει ξεχωριστή και ιδιαίτερη την επιχείρηση σας και ουσιαστικά γιατί να σας «ακολουθήσουν». Σημειώστε τα στοιχεία σας πιο κάτω.
  • [4] Header photo
    Όπως στο Facebook έχουμε την cover photo έτσι και εδώ έχουμε την header που παίζει τον ρόλο της «ταμπέλας». Μπορείτε να έχετε παρουσίαση κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, κάποιο event ή απλά μια photo που σας αντιπροσωπεύει. Η διάσταση της Header photo θα πρέπει να είναι 1500×500. Τώρα, πως θα φτιάξετε την τέλεια Header photo. Χρησιμοποιήστε το εξαιρετικό εργαλείο canva.com. Πραγματικά θα εκπλαγείτε από τις δυνατότητες που σας δίνει.

    • Για να φτιάξετε μια όμορφη Header photo θα πάτε στην κατηγορία Social media και θα επιλέξετε το “Twitter Header”canva-twitter-tool
    •  Θα σας ανοίξει ένα νέο παράθυρο όπου εδώ τώρα μπορείτε να επιλέξετε από έτοιμα δείγματα που έχει η πλατφόρμα του canva.com εντελώς δωρεάν ή για κάτι ποιο όμορφο μπορείτε να αγοράσετε κάποιο με μόλις $1. Στο παράθυρο αυτό επιλέγετε το design που σας αρέσει και μπορείτε να το επεξεργαστείτε γράφοντας κείμενα, αλλάζοντας photo, κλπ. Δοκιμάστε το!Twitter-post13

 

  • [5] Καρφιτσώστε ένα Tweet
    Μπορείτε να «καρφιτσώσετε» ένα Tweet που θεωρείτε σημαντικό και θέλετε να προβάλετε περισσότερο. Πατήστε την επιλογή “more” και επιλέξτε “Pin to your profile page”. Εφόσον χρησιμοποιήσετε εικόνα στα tweet σας φροντίστε να είναι 1024×512 (θα εμφανιστεί σε 440×220).

tweet-pin

2. Engage όχι μόνο πωλήσεις

Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα το κλειδί όλων είναι το engagement ή σε ελεύθερη μετάφραση η διάδραση που έχουμε με τους άλλους χρήστες.

Όταν φτιάξετε λογ/μό για την επιχείρηση σας στο Twitter πρέπει να βρείτε εκείνους τους ανθρώπους που έχουν δυνατές φωνές ή σημαντικά πράγματα να πουν και δραστηριοποιούνται στον ίδιο τομέα με την επιχείρηση σας και να τους ακολουθήσετε. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε εσωτερική πληροφορία για τα πράγματα που λένε οι άνθρωποι του χώρου σας και θα δημιουργήσετε ένα ποιοτικό κοινό.

Στην συνέχεια είναι η σειρά σας να κάνετε δημοσιεύσεις. Μην ξεκινήσετε κάνοντας την μια προσφορά πίσω από την άλλη γιατί δεν θα δουλέψει!

Πως θα φτιάξετε λοιπόν ποιοτικά tweets για engagement; Το ίδιο το twitter μας προτείνει εδώ ορισμένους τρόπους.

Για παράδειγμα το iCLOTHING συχνά δημοσιεύει διαγωνισμούς για να κρατάει engagent τους followers.

twitter-engagement

Τι άλλο μπορείτε να δημοσιεύσετε;

  • Ένα άρθρο σας
  • Νέα σχετικά με τον κλάδο σας και τα τελευταία trends
  • Να κάνετε re-tweet μια άλλη δημοσίευση που θεωρείτε το κοινό σας θα βρει χρήσιμο να γνωρίζει
  • Μια photo ή ένα video
  • Έναν διαγωνισμό (όπως παραπάνω)
  • Μια έρευνα ή ψηφοφορία (poll)
  • Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάτε – γράφετε γι’ αυτούς όχι για εσάς!

Κάντε μικρότερα τα Link. Στις δημοσιεύσεις σας χρησιμοποιείστε σύντομα Link και όχι μακροσκελή γιατί έχετε σημαντικό περιορισμό χαρακτήρων στους 140. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το bitly που εκτός του ότι “μικραίνει” τα Link που θέλετε – σας παρέχει και στατιστικά για τα click ή re-tweet που γίνανε.

Είναι δωρεάν και μπορείτε να το δοκιμάσετε εδώ. Δείτε ένα παράδειγμα παρακάτω.

Twitter-post2

Επίσης χρησιμοποιήστε την δίεση # (hashtag) για να “μαρκάρετε” κάποια λέξη που “προσδιορίζει” ή “αντιπροσωπεύει” την δημοσίευση σας. Δημοσιεύσεις με # – έχουν 2x πιθανότητες να τις δει το κοινό μας (για την αποτελεσματική χρήση του # hashtag διαβάστε αυτό)

twitter-hashtag-engagement

3. Συνέπεια

Μόλις βρείτε την δική σας φωνή στο Twitter θα πρέπει να φροντίσετε να διατηρηθεί. Το branding σας κοστίζει αρκετές εργατοώρες και χρήματα προκειμένου να είναι αυτό που εξυπηρετεί καλύτερα την εικόνα της εταιρείας σας. Φροντίστε να είστε συνεπείς σε αυτά που μοιράζεστε στο Twitter.

Ακόμα, όταν αρχίσετε να αποκτάται κοινό υπάρχει ένα μεγάλο στοίχημα που θα πρέπει να κερδηθεί. Η διατήρηση της παρουσίας σας στο Twitter!

Αυτό πραγματικά είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Χάνουν την συνέπεια τους. Αν ξαφνικά αρχίσετε να εγκαταλείπετε το εν λόγω κανάλι η επιτυχία που σημειώσατε θα χαθεί και μάλιστα πολύ γρήγορα.

4. Δημιουργικότητα πάνω από όλα

3 ώρες. Αυτός είναι μέσος χρόνος διάρκειας σύμφωνα με το Hubspot για κάθε tweet. Δηλαδή ανεβάζετε την δημοσίευση σας και μετά από τρεις ώρες έχει χαθεί. Για να μείνει λοιπόν στους τοίχους των περισσότερων ανθρώπων όσο περισσότερο γίνετε θα πρέπει να γίνετε λιγάκι δημιουργικοί.

Το Twitter ακόμα έχει τον περιορισμό των 140 χαρακτήρων. Όμως σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις rich content (πλούσιο περιεχόμενο) και να κάνεις την διαφορά. Μπορείτε δηλαδή μαζί με το text να χρησιμοποιήσετε μια photo, ένα gif, ή ένα video, που θα ενισχύουν συνολικά την ποιότητα της δημοσίευσης σας (tweet).

Θα πρέπει να θυμάστε πως το κοινό βαριέται εύκολα και πρέπει να βρίσκουμε δημιουργικούς τρόπους ώστε να το κρατάμε σε εγρήγορση (το ίδιο ισχύει σε όλα τα social media). Βρείτε αφορμές (όπως το starbucks παρακάτω) για να κρατάτε επαφή με το κοινό σας.

startbucks-tweeter-engagement

Επίσης για να δείτε τι δούλεψε καλά και τι όχι – και ποια tweets έχουν καλύτερη διάδραση, επισκεφθείτε την σελίδα analytics που σας παρέχει το twitter όπου θα πάρετε πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες και ιδέες για το τι πρέπει να κάνετε στην συνέχεια.

Twitter Analytics for epixeirein

5. Διαχείριση

Το Twitter μπορεί εύκολα να γίνει δύσκολο στη διαχείριση. Δεν γίνετε να είσαστε 10 ώρες την ημέρα μπροστά στην οθόνη για να παρακολουθείτε τα trending topics και όσα συζητάνε οι χρήστες. Έχετε και άλλα πράγματα να κάνετε, όπως να “τρέξετε” την δουλειά σας ή να δείτε την οικογένεια σας!

Εάν ακόμα δεν θέλετε (ή δεν μπορείτε) να απευθυνθείτε σε ένα digital agency για την διαχείριση του λογ/μου σας – Μια εύκολη λύση είναι να συνδέσετε την σελίδα Facebook με τον λογ/μο Twitter που διαθέτετε. Αυτό θα σας γλιτώσει σίγουρα χρόνο όμως δεν δίνει το ιδανικό αποτέλεσμα (δεν ανεβαίνουν photo και άλλο rich content αλλά μόνο το text).

Για να ενεργοποιήσετε αυτή την δυνατότητα θα πάτε στο facebook σε αυτή την σελίδα και απλά θα συνδέσετε την Facebook page σας με το twitter (η διαδικασία είναι πολύ εύκολη ενώ οδηγίες μας δίνει το ίδιο το facebook εδώ).

Twitter-post2

 

Δημιουργείστε ένα χρονοδιάγραμμα για τις ώρες που θα ασχολείστε με το Twitter (όπως και σε όλα τα social media) σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση και φροντίστε να το ακολουθείτε. Προγραμματίστε τα tweets σας να βγαίνουν αυτόματα.

Εργαλεία όπως το Hootsuite (έχει και δωρεάν version) είναι εξαιρετικά χρήσιμα. Σας βοηθάει να διαχειριστείτε όλα τα Social media που διαθέτετε (αυτή τη στιγμή έχει περίπου 10 εκατ. χρήστες). Προσπαθήστε να αφιερώνετε μέρος του χρόνου της συνολικής παρουσίας σας στο engagement με τους άλλους χρήστες.

Hootsuite

 

Τι να κάνετε τώρα

Ξεκινήστε με το σωστό “στήσιμο” του λογ/μου σας όπως το περιγράψαμε παραπάνω.

Προσπαθήστε να κάνετε δημοσιεύσεις όπως ένα χρήσιμο άρθρο, ένα video, έναν διαγωνισμό ή απλά να κάνετε re-tweet μια άλλη δημοσίευση ώστε να προκαλέσετε διάδραση με το κοινό σας. Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε τα analytics για περισσότερες πληροφορίες στο τι δουλεύει και τι όχι.

Επίσης επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του twitter για τις επιχειρήσεις όπου θα βρείτε πλούσιο υλικό και θα σας βοηθήσει.

Twitter for Business

Ελπίζω τα tips αυτά να σας φανούν χρήσιμα. Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ζωντανοί οργανισμοί και εξελίσσονται διαρκώς.

To Twitter είναι ένα κανάλι που σίγουρα αξίζει την προσοχή κάθε επιχείρησης.

Προσπαθήστε να παρακολουθείτε τα καινούργια trend και να αφιερώνετε ορισμένες ώρες την εβδομάδα ή το μήνα, σε έρευνα των νέων λειτουργιών και δυνατοτήτων που προσφέρουν τα social media για το branding των εταιρειών.

Καλή επιτυχία!

Ακολουθήστε το Epixeirein στο Twitter @epixeirein

Πηγές πληροφοριών:

 

Συντάκτης

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

1 Σχόλιο

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Essential SSL