Επιχειρείν Συμβουλευτικές Υπηρεσίες | +30.26650.21428

BUSINESS & MARKETING STRATEGIES TO GROW YOUR BUSINESS

Λύσεις, συμβουλές & ιδέες για να αναπτύξετε γρήγορα την επιχείρηση σας

Γνωρίζουν οι άντρες πραγματικά τι θέλουν;

Γνωρίζουν οι άντρες πραγματικά τι θέλουν;

Οι άντρες πολλές φορές πιστεύουμε πως ξέρουμε τι θέλουμε, συμβαίνει όμως πάντα αυτό?

Το νευρομάρκετινγκ μπορεί ίσως να δώσει μια απάντηση.

Εν όψει της επερχόμενης Χριστουγεννιάτικης εορταστικής περιόδου η Trendhim, μια εταιρεία από τη Δανία που εμπορεύεται ανδρικά κοσμήματα και αξεσουάρ, οργάνωσε ένα μίνι πείραμα με σκοπό να αποδείξει εάν οι καταναλωτές παραμένουν πιστοί στις προτιμήσεις τους.

Το πείραμα περιελάμβανε ένα τεστ νευρομάρκετινγκ στο οποίο συμμετείχαν άνδρες ηλικίας 22-34 από διαφορετικές χώρες.

Σκοπός του τεστ ήταν να εμβαθύνει στις αντιθέσεις μεταξύ αυτών που δηλώνουν οι άνδρες καταναλωτές και αυτών που τελικά κάνουν.

Χρησιμοποιώντας μια φορητή συσκευή ηλεκτροεγκεφαλογραφίας (σκάνερ EEG), ένα ποσοστό 50% των συμμετεχόντων απάντησε σε κάτι, με τη συσκευή να δείχνει παράλληλα μια ακριβώς αντίθετη προτίμηση.

 

 

Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να απαντήσουν στην ίδια ερώτηση όσο η συσκευή ηλεκτροεγκεφαλογραφίας λάμβανε δεδομένα από αυτούς. Η ερώτηση ήταν αν προτιμούσαν δώρα σε σκληρή συσκευασία ή με μαλακό περιτύλιγμα.

Οι απαντήσεις τους ήταν κυρίως ίδιες, αλλά τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα μαρτυρούσαν άλλα! Οι ενδείξεις των κέντρων του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνα για την επιθυμία και τη λαγνεία έδειξαν ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Το ανθρώπινο υποσυνείδητο αποτελεί μια τεράστια μεταβλητή που δεν μπορεί πάντα να τεθεί υπό έλεγχο και κατά συνέπεια οι άνθρωποι και όχι μόνον οι άνδρες, δε λειτουργούμε πάντοτε με κριτήριο τη λογική. Αποφασίζουμε με βάση τη διαίσθησή μας, εμπιστευόμαστε το ένστικτό μας και αυτό μας οδηγεί κατά καιρούς σε λάθος επιλογές.

Όσον αφορά το τεστ της Trendhim, η επιλογή ανάμεσα σε μια συσκευασία Α ή Β δεν αποτελεί φυσικά ζήτημα ζωής και θανάτου, μας βοηθά όμως να αντιληφθούμε πως ακόμη και για τις πιο απλές αποφάσεις μπορεί να μη γνωρίζουμε τι πραγματικά θέλουμε.

Το 66% από τους συμμετέχοντες στην έρευνα της Trendhim δήλωσαν αρχικά πως προτιμούν τις σκληρές συσκευασίες δώρων, σε αντίθεση με το 34% που προτιμούν τις μαλακές.

Σύμφωνα όμως με τις ενδείξεις της ηλεκτροεγκεφαλογραφίας, ένα τελικό ποσοστό του 88% προτιμούσε τις μαλακές συσκευασίες, που σημαίνει πως ο εγκέφαλος σχεδόν των μισών συμμετεχόντων ήρθε σε αντίθεση με τα λεγόμενά τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα αποτελέσματα του τεστ δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως αδιάσειστα στοιχεία αλλά περισσότερο ως τάσεις ή ενδείξεις. Φαίνεται πως το ένστικτό μας μάς παρακινεί για κάτι, όμως ο εγκέφαλος υποδεικνύει το αντίθετο και για κάποιο λόγο το ένστικτο κερδίζει πάντα.

Γνωρίζετε άραγε κάποιον που λέει κάτι και πράττει το αντίθετο?

Διαβάστε περισσότερα για τη μελέτη εδώ.

 

Σίμος Χριστοδούλου, μέλος της ερευνητικής ομάδας

 

Συντάκτης

Vasilis Pappas

Business & Marketing Consultant, BA, MBA in Marketing, Epixeirein.gr

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

© Copyright 2009 - 2017 Epixeirein.gr
Business Address:Ag. Apostolon 7-9,Igoumenitsa,Thesprotia,46100,GR |Tel: +30 26650 21428 |Email: info@epixeirein.gr.
Company VAT No.EL109013107 |Business hours are
Epixeirein.gr Rated 5 / 5 based on 5 reviews. | Review Me Essential SSL